- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

دکتر «خیراله سربلند» به عنوان شهردار جدید پارس آبادمغان انتخاب شد+سوابق

عضو شورای شهر پارس آباد در این رابطه به خبرنگار مغانه گفت: اعضای شورا در جلسه عصر روز شنبه پس از استیضاح و برکناری “احمد داداشی ” شهردار قبلی که با ۹رای مخالف ادامه فعالیت انجام شد، اهداف و برنامه های خیراله سربلند و شاپور کریمی را به عنوان کاندیداهای پست شهرداری پارس آباد بررسی و در نهایت با هفت رای موافق از مجموع ۹رای، سربلند را به عنوان شهردار جدید انتخاب کردند.

وی افزود: شهردار منتخب شورا فردا یکشنبه برای انجام مراحل قانونی به استانداری اردبیل معرفی خواهد شد تا  پس از طی تشریفات اداری به عنوان شهردار جدید این شهر مرزی فعالیت کند.

وی ادامه داد: همچنین بر اساس صورتجلسه و تصمیم شورا، تا انتخاب رسمی شهردار جدید ، “صیاد عباس زاده” در پست سرپرست شهرداری پارس آباد انجام وظیفه خواهد کرد.

خیراله سربلند متولد ۱۳۵۲ شهرستان پارس آباد و دارای مدرک تحصیلی دکتری تخصصی رشته مدیریت از یکی از دانشگاه های معتبر جهان است.

استاد برجسته پژوهش در استان اردبیل، چندین سال مدیر گروه رشته های مدیریت و حسابداری، رئیس اداره پژوهش دانشگاه، معاون مالی و اداری دانشگاه به مدت دوسال و استاد نمونه در سطح کارشناسی ارشد دانشگاه های استان اردبیل از جمله عناوین علمی و سوابق کاری وی می باشد.

وی همچنین چاپ چندین مقاله در مجلات و نشریات معتبر علمی آمریکا، انگلیس، سوئیس و سوئد و چند کشور دیگر و تالیف چندین عنوان کتاب را در کارنامه خود دارد.
شهر پارس آبادمغان با حدود ۱۰۰هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهر پرجمعیت استان اردبیل در مجاورت جمهوری اذربایجان واقع است.

Untitled-1

 

 

16 Comments (Open | Close)

16 Comments To "دکتر «خیراله سربلند» به عنوان شهردار جدید پارس آبادمغان انتخاب شد+سوابق"

#1 Comment By مجیدی On 2015/08/16 @ 1:08 ق.ظ

انتخاب بجا و شایسته جنابعالی را بعنوان شهردار شهر پارساباد تبریک عرض مینمایم امیدوارم که در سایه خداوند منان پیروز و موفق باشید

#2 Comment By اكبر On 2015/08/16 @ 4:25 ق.ظ

انتخاب شهردار جدیدجناب اقای دکتر سربلند را تبریک می گوییم امید است با اتکا به خداوند متعال پیروز باشد

#3 Comment By مهمان On 2015/08/16 @ 5:51 ق.ظ

امیدوارم یکسال دیگر هم همینطور از شما تعریف شود

#4 Comment By شهروند مظلوم On 2015/08/16 @ 6:03 ق.ظ

شورای شهر به این دلیل داداشی را قربانی کرد تا با اینکار مدتی هرچند کوتاه از فشار و اعتراض و انتقاد در امان بماند. حالا اگر انتقاد از وضعیتی شهر شود اعضای شورای خواهند گفت فعلا شهردار تازه عوض شده و اگر یک مدت صبر کنید همه چیز حل خواهد شد.

#5 Comment By ناشناس On 2015/08/16 @ 6:06 ق.ظ

دکتر سربلند فرد شایسته و توانمندی است و مطمئناً با مدیریت عالی خود و با بهره گیری از نیروهای شایسته شهر پارس آباد را از این وضعیت نابسامان نجات خواهد داد و اعضای شورا را به خاطر انتخابشان سربلند و روسپید خواهد کرد.

#6 Comment By وطن پرست On 2015/08/17 @ 8:41 ق.ظ

از دختر وپسر تا میانسال و پیر به آ ن امید پای صندوق رای رفتند که می خواستند بگویند آقایان شورا ما به شما اعتماد داریم درحالی که آنها نمی دانستند که شما جواب اعتماد آنها را نخواهید داد.به نظر بنده آقای داداشی تا می توانست تلاش کرد وتا حدودی هم موفق بود ولی!!!لیاقت مردم زجر دیده وزحمتکش مغان که شب وروز درتلاشند این نیست که آقایان شورا درانتظارش برنامه ریزی کرده بودند،داداشی هم میزش را تحویل داد باکارنامه ی مخصوص به خود وبعد ازاین شاهد هنرنمایی وکنش وواکنش آقای سربلند با توقعات وخواسته ها وبرنامه ریزی های شخصی وفشارهایی خواهیم بود که با شورا خواهند داشت که اگر به غیر این باشد برای شخص بنده جای سوال وجود خواهد داشت ودنبال دلیلی برای صلحی خواهم گشت که تاکنون حلقه ی گم شده ی شهر ما بود.
بنده منتظر شهری هستم آرام،زیبا، شهری که روح زندگی درآن دمیده باشد،نمایی ازشهر که کالبد آن سرزمین وروحیات آن دیار را به رخ دوستان ومهاجران بکشد،منتظری شهری می مانم با واژه های تماما” انسانی بانگرشی عرفانی از مردمانی کبریایی.

#7 Comment By جعفرلو On 2015/08/17 @ 9:14 ق.ظ

از اقای فولادی به خاطر انعکاس اخبار روز تشکر مینمایم مخصوصا اخبار شهرداری رایک هم روستایی وی انتخاب شده اراین به بعد اگهی شهرداری مال شما

#8 Comment By ابوالفضل محمدزاده On 2015/08/17 @ 10:13 ق.ظ

انتخاب بجا وشایسته جنابعالی راتبریک عرض نموده امیدوارم همچون درمراحل علمی در این راستا نیز موفق وسربلندباشیدکه همانا موفقیت شما سربلندی مجامع علمی وشهر پارس آباد خواهدبود.وامیدوارم این سمت پله ای برای اهداف بلند شماباشد.

#9 Comment By عارف کریمی On 2015/08/17 @ 11:59 ق.ظ

بنظر بنده انتخاب ایشان بجا وشایسته است. زیرا جناب دکتر؛دکترای تخصصی مدیریت دولتی رو تو دانشگاه هاچ تپ ترکیه تموم کردن و اشراف کامل به بحث مدیریت کلان در نهادهای دولتی دارن.وهمچنین حدود ۴ ساله درکشور ترکیه زندگی کردن و ازنزدیک مبلمان شهری یه کشور اروپایی ومدرنیته رو دیدن.لذا انتخاب ایشان بعنوان شهردار بسیار کارسنجیده ای هست. خیلی خرسندم که شهردار شهرمان دکتر سربلند می باشد. آرزوی موفقیت وتوفیق روزافزون برای ایشان رادارم

#10 Comment By شهروند On 2015/08/20 @ 9:09 ب.ظ

واقعا باید خوشحال بود از انتخاب بجا و شایسته دکتر سربلند برای شهردار بودن واقعا دکتر سربلند لیاقت داشتند

#11 Comment By ناشناس On 2015/08/22 @ 10:50 ب.ظ

ازهرکس یاهرچیزیاهرمقامی که آقای الهوردی مجیدی ازآن حمایت کرددوری کنید که واله شری درآن است به اولین نظراین خبرتوجه بفرمایید…

#12 Comment By ناشناس On 2015/08/24 @ 5:56 ب.ظ

واقعا انتخاب دکترسربلند به عنوان شهردار پارس اباد بجا و شایسته است.

#13 Comment By ناشناس On 2015/10/29 @ 11:48 ق.ظ

سلام همانطور که قبلا اوازه شهر بودیدتو اینچند ماه نشان دهید موفق وسربلند باشید

#14 Comment By تیمورصیامی On 2015/12/29 @ 12:35 ب.ظ

انتخاب جنابعالی راتبریک عرض نموده وامیدوارم که درمراحل زندگی همیشه پیروزوسربلند
باشی

#15 Comment By تیمورصیامی On 2015/12/29 @ 12:38 ب.ظ

باسلام
امیددارم همیشه درزندگی پیروزوسربلند باشی

#16 Comment By سهراب صیامی ایواتلو On 2016/08/16 @ 4:35 ب.ظ

زنده باد شهرداری پارس ابادزنده بادزندگی پاک