- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

خيزهاي انتخاباتي در گرمي

58

به گزارش مغانه به نقل از آینه، از يك سو جايگاه قوي استاد ميرزاده به لحاظ مقبوليت بالايي كه دردوره قبل تجربه كرده اند هواداران را به توفيقي قطعي اميدوار ساخته و براي حضور قاطع در فينال رقابت هاي آتي به تكاپو واداشته است.
از ديگر سو وزن سياسي اجتماعي آقاي ولي اسماعيلي را به عنوان رقيب جدي ساير نامزها كه هماره از آرا, پايه و در حال زايش برخوردار بوده نمي توان ناديده گرفت.
محبوبيت كتمان ناپذير مهندس ناصر نصيري را نيز بايد مد نظر داشت. گرچه اميدها براي حضور مقتدرانه ايشان زياد شده اما شنيده مي شود اگر زمينه حضورشان فراهم نشود چهره ي شاخصي از سويشان معرفي خواهد شد.
اما آنچه در اين ميدان بيش از ديگران نظر تماشاگران سياسي را جلب مي كند تحركات آرام و مصمم دكتر ميرناصر سيدي است كه به تدريج به پايه ي سنجش رقابت هاي آتي تبديل مي شود.
گويا نقش علمي،مشاوره اي و عملي ايشان در كشاورزي،كارآفريني و توليد در گرمي مورد توجه عام و خاص قرار گرفته و به عنوان مديري عملگرا كه از هم اكنون نيازي به شعر و شعار ندارد ميدان داري مي كند.
البته حضور چهره هاي جديد ديگر نيز در رقابت هاي نفس گير آتي خارج از تصور نيست و به تدريج در مدت باقيمانده به كنكور بزرگ سياسي، پرده از چهره هاي ديگر برداشته خواهد شد.

 

2 Comments (Open | Close)

2 Comments To "خيزهاي انتخاباتي در گرمي"

#1 Comment By مهندس On 2015/06/15 @ 7:14 ق.ظ

اولا”که موسوی یک مهره سوخته است ونمیتوانداینبارمردم بیچاره گرمی را دو باره گول بزند.دوما”میرحمایت میرزاده هم که بقول بعضی از افراد سیاسیون ایشان به خاطر فشار چندین نفر که بفکر انتقام از افراد دیگر هستند ایشان را تشویق و ترغیب به انتخابات میکنندوالا ایشان ساکن تبریز بوده و حتی بخاطر خدا اسم هیچ یک از خیابانهای گرمی را نمیداند که این به همه ثابت شده است.سوما”اگر حجه الاسلام بهاری به میدان بیاید احتمال اینکه برنده شدن وی قطعی باشدو پیروزی ایشان در بین این چن نفرکه امکانش زیاد هست شکی در آن نیست. پس بگذارید که ما مردم عاقلانه تصمیم بگیریم این همه ما بیچاره هارا گول زدین بس است.

#2 Comment By مم On 2015/07/21 @ 7:57 ق.ظ

موسوی گرمی اباد کرد