امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
زمان انتشار : جولای 11th, 2017 11:17 | کد خبر : 22078 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

خود را برای کسب سهمیه و حضوری پرقدرت در المپیک آماده می کنم

“یاشار وقار “ورزشکار ناشنوای پرافتخار پارس آبادی گفت: خود را برای کسب سهمیه مسابقات المپیک و حضوری پرقدرت در این عرصه و نیز رقابت های جهانی رشته دومیدانی پرش طول آماده میکنم.

محسن آزادی/ مغانه آنلاین- وی اظهار داشت: سال ۷۲در روستای گوشلو از توابع شهرستان پارس آباد متولد شدم و از سال ۱۳۸۷ با مربیگری قاسم وثوقی رشته دومیدانی پرش طول و سه گام راشروع وتاکنون درمسابقات کشوری ۱۷ طلا ۲نقره و ۴برنز را برای رشته دومیدانی استان اردبیل و شهرستان مرزی پارس آباد مغان کسب کرده ا م و یک بارهم در مسابقات بازیهایی اقیانوسیه ۲۰۱۵ چین تایپه با پرش۵۵/۶ متر مقام سوم این دوره ازرقابت ها را نیز به دست آورده ام.

وی با قدردانی از مسوولان کشوری رشته دومیدانی افزود : فعلا با مربیگری حبیب کیا ازاستان گلستان، تمرینات سختی انجام میدم که امیدوارم بتوانم با پرش ۱۳/۷ متر در ورودی  مسابقات المپیک حضوریافته وبا کسب مقام المپیک پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران را دراین دوره که یکی از آرزوهای من ومربیم می باشد به اهتزازدربیاورم.

ورزشکاردومیدانی کار ناشنوای پرافتخارپارس آباد بابیان اینکه برای مسابقات المپیک و جهانی خودرا آماده میکنم گفت:  اردیبهشت ماه سالجاری  بعنوان نماینده استان اردبیل در مسابقات کشوری دوومیدانی ناشنوایان استان قزوین رشته پرش طول  که با حضور ۲۰۰ ورزشکار از ۳۸ استان برگزارشد شرکت کردم و توانستم با شکست حریفان وبا پرش ۸۸/۶متر به مدال طلای این رشته  دست یابم.

یاشاروقاربا گلایه ازکلیه مسئولان رشته دومیدانی ناشنوایان شهرستان واستان اردبیل اظهار کرد: با وجود تمرینهای نامناسب درمکان غیراستاندارد شهرستان در طول ۹سال مقام ومدال های زیادی در مسابقات کشوری کسب کردم و توانایی این را دارم که درمسابقات المپیک جهانی و آسیایی خوش بدرخشم.

وی ادامه داد: از کلیه کسانیکه مرا در این راه یاری کرده اند بی نهایت سپاسگزارم وامیدوارم با درخشش خوب در رقابت ها و عرصه های ملی و بین المللی شرمنده این عزیزان نباشم.

اخبار مرتبط

نظرات