امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژوئن 8th, 2016 10:11 | کد خبر : 18263 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

خسارت تگرگ و توفان در پارس آباد مغان ۵۰۰میلیارد ریال اعلام شد

فرماندار پارس آباد گفت: برآوردهای اولیه نشان می دهد در اثر بارش شدید تگرگ و باران همراه با توفان امروز / چهارشنبه/ در این شهرستان مرزی افزون بر ۵۰۰میلیارد ریال خسارت وارد شده است.

به گزارش مغانه، اکبر صمدی در جریان بازدید از مزارع و روستاهای آسیب دیده افزود: در این بارندگی بالغ بر هشت هزار هکتار از اراضی زراعی و باغی و بخش زیادی از تاسیسات شهری و روستایی خسارت دیده است.

وی اظهار کرد: در این حادثه طبیعی همچنین خسارات زیادی به بخش کشاورزی ، دامداری ، باغات و اماکن مسکونی ، معابر و تاسیسات زیر بنایی و روبنایی بیش از ۲۰ روستا وارد شده است.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان پارس آباد ،ادامه داد: توفان و بارش شدید باران و تگرگ موجب شکسته شدن شیشه های چندین دستگاه وسایل نقلیه، تعدادی منازل، مغازه‌ها، درختان و آب‌گرفتگی معابر عمومی و خسارت به چندین دهنه پل و ابنیه ها و راه های روستایی شده است.

وی اضافه کرد: همزمان با این اتفاق اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان پارس آباد ضمن هماهنگی و آماده باش به عوامل خدمات رسان برای جلوگیری از وقوع خسارات بیشتر ،تمهیدات و تدابیر لازم را اتخاذ کردند.

به گزارش مغانه، در این بازدید علاوه بر فرماندار، مدیر جهاد کشاورزی و نماینده بیمه محصولات کشاورزی و تعدادی از اعضای ستاد مدیریت بحران پارس آباد نیز حضور داشتند.

شهرستان حدود ۲۰۰هزار نفری پارس آبادمغان، دومین منطقه پرجمعیت استان اردبیل، در جوار جمهوری آذربایجان واقع است.

 

اخبار مرتبط

نظرات

علیزاده

بلایای طبیعی از زمان خلقت تا به امروز درتمام نقاط گیتی و در تمام دوران تاریخ و در زمان همه ادیان به طرق گوناگون به وقوع پیوسته است و درتمام آنها قدرت بی انتهای خالق عالم نمایان گشته است .که خداوند متعال یا به خاطر ستم ستمگران عذاب نازل کرده یا به خاطرعبرت دیگران که از خواب غفلت بیدار شوند.اما دراین میان بی شک قدرت خداوند بی پایان است و شیاطین نیز همیشه محرک ستمگران است و این روند تا قیام امام مهدی عج ادامه خواهد داشت و متاسفانه دریغ از بیداری و دریغ ازعبرت ظالمان از هشدارهای الهی

اكبر

سلام سردبیر محترم مغانه… پدر ومادرمان واجدادمان گفته ماهم شنیدیم .ولی متاسفانه بچه های این دوره قبول ندارندمیگویند بی سواد بودند . الان یک زمانی شده حرام وحلال نمی شناسند ناموس وبی ناموس نمی شناسند الکل عوض اب می نوشند یک طرف پدر ومادراحسانات امام حسین میدهند .یا دران اطاق برای روزه گیران افطار ی میدهند دران اطاق بچه هایش مشروب می خورند.. بلا به این می گویند باز هم صبرش زیاده با خاک یکسان نکرده جای شکر داره ..بس بیاییم درس عبرت بگیریم به ناموس مردم نگاه نکنیم وکارهای خلاف بزاریم زمین انشاءالله….