- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

خرید ۱۱۲هزار تن گندم از کشاورزان پارس آبادمغان

به گزارش مغانه، مهدی احمدی در جلسه بررسی خرید گندم از کشاورزان شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: از آغاز برداشت گندم تاکنون ۱۱۲ هزار تن گندم از کشاورزان و زارعان شهرستان پارس‌آباد خریداری شده و در انبارهای ذخیره گندم نگهداری شده است.

وی افزود: برای خرید این میزان گندم تولیدی مازاد بر نیاز کشاورزان و گندمکاران در سطح شهرستان تاکنون ۱۱۵ میلیارد تومان به زارعان پرداخت شده و گندمکاران پارس‌آباد بهای گندم خود را از بانک عامل کشاورزی بعد از تحویل محصول به مراکز خرید دریافت کرده‌اند.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌ها و هدفگذاری‌های انجام شده کشاورزان و گندمکاران در شهرستان پارس‌آباد بدون دغدغه و نگرانی تاکنون توانسته‌اند محصولات مازاد بر نیاز خود را به مراکز خرید گندم در سطح شهرستان تحویل داده و بدون مشکل و نارسایی بهای گندم خود را دریافت کنند.

احمدی با بیان اینکه نحوه ارائه خدمات توسط مراکز خرید گندم به کشاورزان و زارعان در سطح شهرستان در حد مطلوب و مناسبی بوده است، گفت: تمامی تلاش بر این بوده تا بتوانیم زمینه رضایتمندی حداکثری را در بین کشاورزان مراجعه‌کننده به مراکز خرید گندم در شهرستان پارس‌آباد با اقدامات سریع و به موقع و در عین حال کیفی فراهم آوریم.

وی با اشاره به کیفیت گندم تولیدی در شهرستان پارس‌آباد تصریح کرد: امسال به دلیل بارندگی‌ها و شرایط جوی مناسب شاهد ارتقای کمی و کیفی گندم تولیدشده در شهرستان پارس‌آباد بودیم به طوری که گندم تولیدشده در شهرستان پارس‌آباد یکی از مرغوب‌ترین و باکیفیت‌ترین محصولات گندم تولیدشده در کشور به شمار می‌رود.