- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

خبر مجعول « فروش مشروبات الکلی در مغازه های پارس آباد» تکذیب شد

به گزارش روز سه شنبه مغانه به نقل از فرمانداری پارس آباد، در پی انتشار خبری با عنوان “مسئولان قضایی پارس آباد نسبت به فروش مشروبات الکلی در مغازه های این شهر هشدار داده اند” که معلوم نیست با چه قصد و غرضی از سوی خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در سایت های مجازی صورت گرفته و باعث تشویش اذهان عمومی گشته ،لذا به منظور تنویر افکار عمومی و روشن شدن موضوع جوابیه روابط عمومی فرمانداری شهرستان پارس آباد در خصوص خبر فوق به شرح زیر جهت اطلاع عموم درج می گردد.

اولاً طی چند سال گذشته فقط یک مورد کشف مشروب الکلی در یکی از مغازه های پارس آباد صورت گرفته که به همان علت آن مغازه پلمپ گردیده است و انتشار خبر با عنوان قید شده اهانت به مردم شریف،غیور و مذهبی پارس آباد که معنویات و نماز های جمعه و جماعات این شهرستان زبان زد خاص و عام است می باشد.

ثانیاً فرماندار شهرستان پارس آباد در تاریخ ۲۱/۸/۹۳ به این سمت منصوب و تا به حال در سمت خود مشغول خدمت به مردم شریف شهرستان پارس آباد می باشد. و درج قسمتی از متن خبری فوق «۸ ماه است که شهرستان فاقد فرماندار می باشد » صحت نداشته و قویاً تکذیب میگردد.بطوریکه در چند سال گذشته این شهرستان یک روز هم بدون فرماندار نبوده است.

لذا هر دو قسمت این خبر خلاف واقع و کذب محض بوده و اشاره ای به نام مسئول قضایی نیز نشده است . فرمانداری شهرستان پارس آباد عواقب و مسئولیت های انتشار این خبر کذب و مجعول را متوجه جاعل و یا جاعلین آن می داند.

 

1 Comment (Open | Close)

1 Comment To "خبر مجعول « فروش مشروبات الکلی در مغازه های پارس آباد» تکذیب شد"

#1 Comment By ناشناس On 2015/04/14 @ 3:30 ب.ظ

۸ماه نه ولی حدود ۵ماه است یعنی از ۲۱/۸/۱۳۹۳ به بعد شهرستان پارس آباد بدون فرماندار شایسته و توانمند است. نصیری که فرماندار نیست او برای تبلیغات انتخاباتی آمده و دراول اسفند استعفا داده است.