امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
زمان انتشار : آگوست 8th, 2017 5:22 | کد خبر : 22262 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

خبرنگاران سهم مهمی در توسعه پایدار منطقه دارند

فرماندار پارس آبادمغان گفت که خبرنگاران این شهرستان نقش و سهم مهمی در پیشرفت و توسعه پایدار منطقه دارند.

به گزارش مغانه آنلاین ، اکبر صمدی روز سه شنبه در آئین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه و مطبوعات پارس آباد با تبریک روز خبرنگار افزود: خبرنگاران و فعالان عرصه خبر و رسانه به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسوولان و چشمان تیزبین جامعه، رسالت خطیر و سنگینی را عهده دار هستند.

وی با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های منحصر به فرد شهرستان مرزی پارس آباد مغان اضافه کرد: خبرنگاران در معرفی و شناساندن هر چه بیشتر و بهتر قابلیت ها و پتانسیل های این شهرستان می توانند نقش مهمی را ایفا کنند.

وی با تاکید بر تعامل دوسویه میان اصحاب رسانه و مسئولان بیان داشت: با تقویت ارتباط و تعامل بین فعالان عرصه خبر و مدیران ادارات و نهادها، شاهد رشد و توسعه روزافزون منطقه و رفع بسیاری از مشکلات خواهیم بود.

صمدی با استقبال از راه اندازی خانه مطبوعات در این شهرستان اظهار کرد: تاسیس و راه اندازی خانه مطبوعات می تواند زمینه ساز حل مشکلات معیشتی خبرنگاران و ایجاد وحدت و همدلی میان آنان باشد.

وی همچنین تاسیس شرکت تعاونی چند منظوره خبرنگاران را گامی مهم برای بهبود وضع معیشتی و اقتصادی این قشر دانست و افزود: در صورت راه اندازی، ما می توانیم حمایت ها و کمک هایی در قالب این تعاونی به خبرنگاران ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه با وجود دعوت قبلی، متاسفانه برخی از مدیران ادارات در این مراسم حضور ندارند تاکید کرد: روسای دستگاه های اجرایی منطقه شرکت در چنین جلساتی را جدی بگیرند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس آباد نیز با گرامیداشت ۱۷مرداد، سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) و روز خبرنگار، گفت: در زمان حاضر نه نشریه چاپی، نه پایگاه خبری، چهار خبرگزاری و ۲۵نمایندگی دفتر مطبوعات در این شهرستان فعالیت می کند.

غریب منوچهری با بیان اینکه پارس آبادمغان از نظر تعداد خبرنگار در بین شهرستان های استان در مکان دوم  قرار دارد، افزود: برای راه اندازی خانه مطبوعات در منطقه مکاتبات و پیگیری های لازم انجام یافته است.

در این آئین با اهدای لوح سپاس و هدیه از خبرنگاران پارس آباد مغان تجلیل شد.

به گزارش مغانه آنلاین، غبارروبی مزار شهدای گمنام، دیدار با امام جمعه پارس آباد، افتتاح اولین نمایشگاه خبر، رسانه و مطبوعات، بازدید خبرنگاران، فرماندار و جمعی از مسوولان از فرودگاه و طرح های نانو و تحقیقاتی و پژوهشی کشت و صنعت مغان و دریاچه شهرک مغان و افتتاح اسکله قایقرانی دریاچه شهرک مغان از دیگر برنامه های روز خبرنگار در پارس آباد بود.

اخبار مرتبط

نظرات

حسن پروانه

جا دارد ازهمت وتلاش جناب منوچهری بعنوان ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی که اززمان تصدی برنامه های متنوع فرهنگی وهنری وتجلیلی اجرا نمودن تقدیر وتشکر نمایم. همچنین شهرستان ما همیشه ازفرمانداروامام جمعه خوب ودلسوز مردمی شانس بسزایی داشتیم بعنوان عضو کوچک این جامعه ازمدیریت این عزیز ان درچنین روز فرخنده تقدیر وتشکر ویژه نمایم ..با تقدیم بالاترین احترامات حسن پروانه حسین حاجلو