- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

خبرنگاران با انتقاد منصفانه مسوولان را در خدمت رسانی به مردم یاری کنند

به گزارش مغانه آنلاین، حجت الاسلام سید سعید رشادی در دیدار اصحاب رسانه این شهرستان با تبریک روز خبرنگار افزود: خبرنگاران به عنوان چشم بیدار و گوش شنوای جامعه، با تلاش و همت شبانه روزی بهترین و گران بهاترین خدمات را به کشور و نظام ارائه می دهند.

وی با اشاره به مسوولیت و رسالت سنگین و خطیر فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی اظهار کرد: اصحاب خبر و مطبوعات می توانند نقش به سزایی در اصلاح فضا و جو جامعه ایفا کنند.

وی صداقت و امانت داری و رعایت اخلاق حرفه ای را از خصوصیات و ویژگی های بارز یک خبرنگار دانست و ادامه داد: خبرنگاران باید از التهاب آفرینی و شایعه پراکنی اجتناب کنند و در انعکاس خبر و اطلاع رسانی همواره خیر و صلاح جامعه را در نظر بگیرند.

او با اعلام اینکه پارس آباد در یک نقطه مرزی و حساسی قرار دارد، از اصحاب رسانه این شهرستان خواست در خبررسانی و پوشش اخبار منطقه با دقت عمل کنند.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به مشکلات و نیازهای فعالان عرصه خبر و مطبوعات منطقه گفت: این قشر زحمکتش با کمترین امکانات درآمد بزرگترین خدمات و کارها را در راستای منافع جامعه انجام می دهند.

رشادی با اشاره به نقش مطبوعات و رسانه ها و فعالان این حوزه در پیشرفت و پویایی جامعه، خواستار رسیدگی به مشکلات و خواسته های خبرنگاران منطقه شد.