امروز: سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آگوست 8th, 2017 6:12 | کد خبر : 22269 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

خبرنگاران با انتقاد منصفانه مسوولان را در خدمت رسانی به مردم یاری کنند

امام جمعه پارس آباد مغان گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه با انتقاد سازنده و منصفانه و به دور از حب و بغض، مدیران دستگاه های دولتی را در خدمت رسانی بهتر به مردم و انجام وظیفه یاری و پشتیبانی کنند.

به گزارش مغانه آنلاین، حجت الاسلام سید سعید رشادی در دیدار اصحاب رسانه این شهرستان با تبریک روز خبرنگار افزود: خبرنگاران به عنوان چشم بیدار و گوش شنوای جامعه، با تلاش و همت شبانه روزی بهترین و گران بهاترین خدمات را به کشور و نظام ارائه می دهند.

وی با اشاره به مسوولیت و رسالت سنگین و خطیر فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی اظهار کرد: اصحاب خبر و مطبوعات می توانند نقش به سزایی در اصلاح فضا و جو جامعه ایفا کنند.

وی صداقت و امانت داری و رعایت اخلاق حرفه ای را از خصوصیات و ویژگی های بارز یک خبرنگار دانست و ادامه داد: خبرنگاران باید از التهاب آفرینی و شایعه پراکنی اجتناب کنند و در انعکاس خبر و اطلاع رسانی همواره خیر و صلاح جامعه را در نظر بگیرند.

او با اعلام اینکه پارس آباد در یک نقطه مرزی و حساسی قرار دارد، از اصحاب رسانه این شهرستان خواست در خبررسانی و پوشش اخبار منطقه با دقت عمل کنند.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به مشکلات و نیازهای فعالان عرصه خبر و مطبوعات منطقه گفت: این قشر زحمکتش با کمترین امکانات درآمد بزرگترین خدمات و کارها را در راستای منافع جامعه انجام می دهند.

رشادی با اشاره به نقش مطبوعات و رسانه ها و فعالان این حوزه در پیشرفت و پویایی جامعه، خواستار رسیدگی به مشکلات و خواسته های خبرنگاران منطقه شد.

 

اخبار مرتبط

نظرات