- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

خاله شادونه به پارس آباد می آید

22-2-1391_IMAGE63و4723491474084089

یوسف روزگاری به خبرنگار مغانه گفت : خاله شادونه برای اجرای برنامه شاد و جذاب به همراه اکیپ کامل  روز جمعه 11 مهرماه با حضور در پارس آباد، در سالن ورزشی فجر این شهرستان واقع در استادیوم شهید کلانتری در سه سانس صبح و عصر به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

IMAGE634552324497770000

روزگاری افزود : تمام مراحل قانونی این برنامه از قبیل اخذ مجوز از مراجع ذی صلاح و پیش بینی تدابیر امنیتی لازم درمحل اجرا نیز توسط نیروی محترم انتظامی انجام یافته و به حول قوه الهی یک روز شاد و خاطره انگیز را کودکان ونوجوانان پارس آبادی در آغازین روزهای سال تحصیلی جدید درکنار خاله شادونه خواهند داشت.

khale-shadoone

رئیس ارشاد پارس آباد بااشاره به اینکه حضور کودکان و نوجوانان دراین برنامه همراه والدینشان خواهد بود خاطر نشان کرد: به لحاظ استقبال گسترده خانواده ها و محدودیت در فضای سالن ورزشی ، والدین محترم از هم اکنون به فکر تهیه بلیت این برنامه باشند.

خاله-شادونه-no409

وی گفت : به منظور دسترسی راحت تر والدین جهت تهیه بلیت برنامه و جلوگیری از ایجاد بازار سیاه ، مراکزی  در سطح شهر و مدارس برای فروش بلیت درنظر گرفته شده که به سهولت قابل دسترسی است.

nf00149604-3

 

بیوگرافی ملیکا زراعی(خاله شادونه)

ملیکا زارعی برزی(خاله شادونه) در ۴ اردیبهشت ۱۳۶۴ در تهران به دنیا آمد، رشته حقوق قضایی خوانده است ،از سال سوم دبستان فعالیت هنری خود را با اجرا در برنامه ی تازه ها از شبکه ۲ آغاز کرد ،و در سال ۸۲ در سریال دوران سرکشی یک سکانس بازی کرد و بعد در مجموعه مهر خاموش بازی کرد و از سال ۸۳ همزمان با قبولی در دانشگاه به عنوان مجری برنامه کودک و با نام خاله شادونه مشغول به کار شد ، به خاطر صدای کودکانه‌اش و صداقتی که در کلامش وجود دارد، خیلی زود در دل بچه‌ها جا باز کرد.

یوسف روزگاری افزود: بمنظور ایجاد طراوت وشادابی سالم درجامعه برنامه های جذاب درنظر گرفته شده که به موقع به اطلاع عموم همشهریان عزیز خواهیم رساند.

1 Comment (Open | Close)

1 Comment To "خاله شادونه به پارس آباد می آید"

#1 Comment By ناشناس On 2014/10/03 @ 4:07 ب.ظ

میگن خاله شادونه تقلبی اومده
مردم ما رو ساده لوح فرض کرده اند آقایان