امروز: پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : سپتامبر 24th, 2014 7:57 | کد خبر : 7106 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

خاله شادونه به پارس آباد می آید

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس آباد گفت : به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان و روزجهانی کودک ، کودکان ونوجوانان عزیز پارس آباد میزبان ملیکا زارعی معروف به خاله شادونه مجری برنامه های کودک خواهند بود.

22-2-1391_IMAGE63و4723491474084089

یوسف روزگاری به خبرنگار مغانه گفت : خاله شادونه برای اجرای برنامه شاد و جذاب به همراه اکیپ کامل  روز جمعه 11 مهرماه با حضور در پارس آباد، در سالن ورزشی فجر این شهرستان واقع در استادیوم شهید کلانتری در سه سانس صبح و عصر به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

IMAGE634552324497770000

روزگاری افزود : تمام مراحل قانونی این برنامه از قبیل اخذ مجوز از مراجع ذی صلاح و پیش بینی تدابیر امنیتی لازم درمحل اجرا نیز توسط نیروی محترم انتظامی انجام یافته و به حول قوه الهی یک روز شاد و خاطره انگیز را کودکان ونوجوانان پارس آبادی در آغازین روزهای سال تحصیلی جدید درکنار خاله شادونه خواهند داشت.

khale-shadoone

رئیس ارشاد پارس آباد بااشاره به اینکه حضور کودکان و نوجوانان دراین برنامه همراه والدینشان خواهد بود خاطر نشان کرد: به لحاظ استقبال گسترده خانواده ها و محدودیت در فضای سالن ورزشی ، والدین محترم از هم اکنون به فکر تهیه بلیت این برنامه باشند.

خاله-شادونه-no409

وی گفت : به منظور دسترسی راحت تر والدین جهت تهیه بلیت برنامه و جلوگیری از ایجاد بازار سیاه ، مراکزی  در سطح شهر و مدارس برای فروش بلیت درنظر گرفته شده که به سهولت قابل دسترسی است.

nf00149604-3

 

بیوگرافی ملیکا زراعی(خاله شادونه)

ملیکا زارعی برزی(خاله شادونه) در ۴ اردیبهشت ۱۳۶۴ در تهران به دنیا آمد، رشته حقوق قضایی خوانده است ،از سال سوم دبستان فعالیت هنری خود را با اجرا در برنامه ی تازه ها از شبکه ۲ آغاز کرد ،و در سال ۸۲ در سریال دوران سرکشی یک سکانس بازی کرد و بعد در مجموعه مهر خاموش بازی کرد و از سال ۸۳ همزمان با قبولی در دانشگاه به عنوان مجری برنامه کودک و با نام خاله شادونه مشغول به کار شد ، به خاطر صدای کودکانه‌اش و صداقتی که در کلامش وجود دارد، خیلی زود در دل بچه‌ها جا باز کرد.

یوسف روزگاری افزود: بمنظور ایجاد طراوت وشادابی سالم درجامعه برنامه های جذاب درنظر گرفته شده که به موقع به اطلاع عموم همشهریان عزیز خواهیم رساند.

اخبار مرتبط

نظرات

ناشناس

میگن خاله شادونه تقلبی اومده
مردم ما رو ساده لوح فرض کرده اند آقایان