امروز: سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : دسامبر 21st, 2014 4:13 | کد خبر : 8233 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

حمایت و قدردانی کاربران سایت مغانه از عملکرد ایرج بیگدلو

بعد از انتشار خبر مراسم تودیع و معارفه فرمانداران قبلی و فعلی و نیز انعکاس پیام حلالیت و قدردانی ایرج بیگدلو در سایت مغانه، اغلب کاربران فعال این پایگاه خبری با ارسال کامنت، نظر و دیدگاه های خود از خدمات و عملکرد فرماندار قبلی حمایت و قدردانی کردند.

در زیر به چند نمونه از این پیام ها اشاره می شود.

رحمانی

آقای بیگدلو در این مدت کوتاه، کارهای بزرگی انجام دادند. من مسئله الحاق پارس آباد به منطقه آزاد ارس را از رسانه ها رصد می کردم. به جرات می توانم بگویم اگر این بزرگوار فرماندار پارس آباد نبود از الحاق پارس آباد و اصلاندوز و حتی گرمی و بیله سوار به منطقه آزاد ارس خبری نبود. برای آقای ایرج بیگدلو هر کجا هستند که بدون شک منشا تحول و خدمات همانجا خواهند بود از صمیم قلب از ایزد منان آرزوی استمرار توفیقاتشان را دارم. مطمئنم مردم قدرشناس دشت مغان به خصوص مردم خونگرم پارس آباد خدمات و زحمات این مرد بزرگ و توانمند و مخلص را فراموش نخواهند و اخلاق نیک و جوانمردی و لیاقت و شایستگی وی را سینه به سینه به نسل های بعدی منتقل خواهند کرد.

شهروندوان آگاه

“مرد نکونام نمیرد هرگز”
جناب مهندس بیگدلو اگر خواننده این کامنت باشید مطمئن باشید خاطر شما در دلهایمان سالهای سال باقی خواهد ماند.

ناشناس

تشکرتشکرتشکر تشکر

احسان صولت

بانام و یادخداوند مهربان که جز او هیچ کس عدالت را رعایت نکرد…با سلام خدمت تنها فرماندارلایق پارس اباد اقای بیگدیلو .به خاطر بسپار پارساباد مغان فراموشت نخواهد کرد فرزند مغان نبودی از فرزند نزدیکتر شدی…انان که خالصانه می ایند مردانه میروند.خدانگهدارت باشد قهرمان

ایدین ارزنگی

تشکر ازفرمانداری که همیشه فرمانده قلب مردم مغان خواهد ماند

سلامی

نمی دانم از شنیدن این خبر ناراحت شوم یا خوشحال. خوشحال از این بابت که بالاخره یکی از مطالبات اساسی و اولین خواسته مردم پارس آباد در سفر ریاست جمهوری محقق شد و ناراحت به این خاطر که در حالی طرح الحاق پارس آباد به مصوب شد که باعث و بانی اصلی آن که ایرج بیگدلو فرماندار قبلی منطقه بود به دلایل عدم حمایت که هیچ به لحاظ سیاسی کاری و شیطنت بزرگان در استانداری و عدم پشتیبانی قاطع نماینده منطقه و گهی به زین و گهی به نعل زدن های برومند، مجبور به استعفا شد تا این شهرستان محروم از نعمت این مرد بزرگ و توانمند و کاری(بیگدلو) شود. این وضعیتی که من دچارش هستم در چهره اکثریت مردم منطقه هویداست. چه خوب بود به دنبال تصویب این الحاقیه، پارس آبادی ها در حضور بیگدلو به شادی می پرداختند ولی انگار که با استعفا و رفتن وی غبار غم بر سیمای شهر و تک تک اهالی قدرشناس و نجیب آن پاشیدند. به هر حال از دور دست این مدیر لایق و بسیار توانمند را می بوسم و از خداوند قادر و توانا برای ایشان در هر کجای ایران اسلامی که هستند، آرزوی توفیق و بهروزی دارم و امیدوارم روزی با مساعد شدن اوضاع سیاسی استان و منطقه، بتوانیم دوباره از تجربیات، دانش و علم و حلم و وجود ایرج بیگدلو بهره مند شویم. انشاالله

مهدوی

به اعتقاد بنده پارس آباد برای رهایی از وضعیت فعلی و پیشرفت و توسعه نیازمند افرادی همچون ایرج بیگدلو است. نخبگان، افراد تاثیرگذار، ریش سفیدان و معتمدان و سران طوایف، کارشناسان و فرهنگیان، دانشگاهیان و خلاصه همه کسانی که دلشان برای این خطه می تپد، باید از هم اکنون دست بکار شوند و با مذاکره و گفت و گو با بیگدلو ، وی را برای کاندیداتوری برای انتخابات مجلس آینده از حوزه انتخابیه پارس اباد و بیله سوار راضی کنند. مطمئناً اگر ایشان کاندیدای نمایندگی شوند در اولین مرحله و با رای بالایی راهی مجلس می شوند. باور کنید پارس آباد تنها چنین افراد شایسته و متعهد و مخلص از این وضعیت نجات می دهند. از همشهریانم درخواست می کنم نظرات خود را در خصوص پیشنهاد بنده مطرح نمایند.

محمد همتی

با سلام خدمت دوستان و مردم منطقه، با پیشنهاد خوب آقای مهدوی کاملاً موافقم. این شهرستان قابلیت و امکانات بالقوه زیادی دارد و تنها با روی کارآمدن ایرج بیگدلوها، پارس آباد می تواند در مسیر پیشرفت و توسعه واقعی قرار گیرد. باید از هم اکنون برای انتخابات آتی دست بکار شویم و با کنار گذاشتن قوم گرایی و طایفه بازی و جناح بازی، یک دست و یکصدا و حفظ اتحاد و و حدت برای بیگدلو (البته اگر قبول کند) فعالیت کنیم و به مجلس شورای اسلامی بفرستیم.

توحید

با سلام واحترام به مردم شریف پارس اباد و فرماندار پیشین پارس اباد اقای بیگدیلو بااینکه در این چندماه بر کرسی فرمانداری نشستن کارهای مفیدی به این منطقه نمودیید بخدا برای فردی مثل شما سمت فرمانداری کم است شما لیاقت نماینده مردم محترم پارس ابادوبیله سوار در مجلس محترم شورای اسلامی در دورههای بعدی را داریداز خداوند برای شما در هر کجاکه باشید ارزوی موفقیت می نماییم.

جمعی از بازاریان

با سلام و خسته نباشید خدمت فرماندار سابق شهر جناب اقای بیگدیلو، از ایشان بخاطر زحمات بیشمارشان در جهت بهبود شرایط شهر تقدیر و تشکر میکنم ما همیشه ایشان را فرماندار میدانیم و ۶ ماه فعالیت ایشان جز بهترین عملکردها بوده و امید است بعد از ایشان نیز فعالیتهایشان پیگیری شود.

محمودی

فقط تشکر

املاک 125

مردم مغان، جوانان مغان فقط تورا می خواهند. تشکر

محسن

سلام اقای بیگدلو …پارس آباد مغان فرمانداری دلسوز و جان برکف مثل شما در منطقه ندیده و نخواهد دید ..قدردانتان هستیم

بابک

آقای بیگدلو یکی از بهترین موهبت های الهی برای خدمت رسانی به منطقه بود اما جای تاسف بسیار است که برخی برای هدف های شخصی و… ایشان را مورد تهمت قرار داده و کارهای ارزنده وی را بنام خود می شمارند.
دیگر زمان آن گذشته که با پول و شعارهای توخالی رای جمع کنید
از این به بعد هرکس عرضه اش را داشت نماینده می شود.

بهنام

به جرات می گویم که مغان تا حالا همچین فرمانداری به خود ندیده بود و نخواهد دید!!
حیف و صد حیف که رفتی
و نفرین بر بد خواهان شما و مغان

آرش

با سلام و احترام ؛
آقای بیگدلو مردم مغان قدردان زحمات و اخلاق و شایستگی شما هستند. از خداوند برای خادمین این دیار طلب موفقیت و بهروزی و برای خائنین طلب هدایت و در صورت عدم هدایت طلب نابودی داریم. باشد که خادمین و خائنین در نزد مردم فهیم منطقه آشکار بوده و مردم پیگیر حق خود باشند.

ناشناس

حسینی
آدمی می رود وخاطره هامی می مانند
خاطراتندکه یادآورهرانسانندباآرزوی سلامتی برای همه مسولان صدیق نظام اسلامی ایران وتشکرازفرماندارهمیشه به خاطرماندنی آقای ایرج بیگدیلو.
مغان همیشه اوزاوغلون یاددان چیخارتماز

توحید

با سلام واحترام به مردم شریف پارس اباد و فرماندار پیشین پارس اباد اقای بیگدیلو بااینکه در این جندماه بر کرسی فرمانداری نشستن کارهای مفیدی به این منطقه نمودیید بخدا برای فردی مثل شما سمت فرمانداری کم است شما لیاقت نماینده مردم محترم پارس ابادوبیله سوار در مجلس محترم شورای اسلامی در دورههای بعدی را داریداز خداوند برای شما در هر کجاکه باشید ارزوی موفقیت می نماییم

بهروز نوری

جناب آقای بیگدیلو
یک انسانی با اندیشه های بزرگ بودند مردم پارس آباد در محافل نیز زحمات وی را تحسین می کنند
من با ایشان فقط یک جلسه در شب تودیع معارفه ملاقات کردم که لیاقت ایشان برایم ثابت تر شد
از خداوند برای ایشان طول عمر با عزت و شرافت آرزومندیم
موفق باشید جناب آقای بگدیلو

راثی

موغان دریادابیرگوله بنزییر که سوسوزدوغوننان هارآغلار

فرهنگی

بنده به نوبه خود از زحمات جناب اقای بیگدلو سپاسگزاری نموده و از خداوند تعالی طول عمر با عزت برای این شیرمرد خواستارم

شهزاد

جناب مهندس بیگدیلو برای مغان زحمات تاریخی رو کشید و زحمات ایشان رو برای دیگران مصادره نفرمایید. ما منتظر حضور دوباره ایشان اینبار در منصب نماینده مجلس مغان هستیم. یاشاسین بیگدیلو

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

محمد همتی

آن سفرکرده که صد قافله دل همره اوست
هر کجا هست خدایا به سلامت دارش

زارعی

سلام جناب آقای فولادی باز هم گلچین کردین شاید هم نظر ما گل نبود ولی باز خسته نباشید هم شما هم جناب آقای بیگدیلوی عزیز

قوجا معلم .

درود بر میرزای شیرزایی مغان ((ایرج بیگدیلو .)) . قلیان سراها ای کاش قرارداد تالبوت را می خواندند.و….. ولی آقای بیگدیلو استعفای شما فراتر از مسایل قلیان بوده .و بیشتر توضیح نداده بودی ؟والحق پارس اباد مردان غیور دیگری را قبل ازشما ازدست داده ودر آینده خواهد داد. نیت تنگ نظران وعنودان بدگهر شهر مارا به تاراج نخواهند برد… می سوزیم و می سازیم وبدان که کارنیک می ماند وبس . و تاریخ سخن خواهد گفت. ما ازشما بلحاظ فرهنگی بسیار سپاسگزاریم

تشکر از زحمات تاریخی تون
میخواهیم که دوباره برگردید

آیدین دادگر

مهندس بیگدیلو نعمت بزرگی برای پارس آباد و منطقه بود ولی حیف و صد حیف که عده ای برای حفظ منافع خود قدر اش را ندانستند.
امیدواریم هر جا که هستند همیشه موفق و سلامت باشند.

بهزاد.ف

انسانهای خوب با عملکرد و کارنامه درخشان همیشه در تاریخ مدیران با استعداد ثبت خواهند شدفرمانداری که آمد و رفت اما بحث اش تا نسلهای بعد ادامه خواهد یافت.تشکر و سلامتی روز افزون برای مهندس بیگدیلو در هر نقطه ای از سرزمین کهن ایران…

رامین

با سلام و احترام به همه همشهریای عزیزم
همه از عملکرد خوب آقای بیگدیلو می گویند این خیلی خوبه ولی شش ماه نمی تواند ملاک ارزیابی یک فرماندار باشد .
1- شما نباید اجازه میدادید فرماندارپارس آباد مغان از گرمی انتخاب شود وبواسطه همین سکوت و محافظه کاری ایشان سوء استفاده های برای اطلاق مغان به گرمی مطرح شود .
2- همشهریان عزیز از الان نباید حرف از نمایندگی ایشان زد چون نمایندگی یک سری از فاکتورهای مهم دارد .

احرام دادگر

سینه از آتش دل در غم جانانه بسوخت آتشی بود در این خانه که کاشانه بسوخت
تنم از واسطه ی دوری دلبر بگداخت جانم از آتش مهر رخ جانانه بسوخت
مهندس بیگدلو یک پدیده بود حیف که فتنه گران و فتنه جویان توفیق خدمت گذاری را از این انسان شریف و صادق سلب نمودند ولی غافل از اینکه بیگدلو در این فرصت اندک در قلوب مردم منطقه جای گرفت.هر کجا و در هر سنگری باشد خداوند یار ویاور ایشان باشد.

احد

انشااله که با حضور دوباره جناب دکتر مغانی دوباره بسازیم البته دست در دست هم و با پشتیبانی و حمایت مردم

ناصرراضی

برای ابادانی وپیشرفت پارس اباد مغان به مهندس ایج بیگدیلو رای خواهیم داد

عادل

انتخاب شایسته یعنی انتخاب بیگدلو تنها شخصی که حرف حق میزند

ناصر

با سلام خدمت مهندس بیگدیلو وهوادارانش من بعنوان یک شهروند به اقای بیگدیلو توصیه می کنم در صورت انتخاب شدن راه نمایندگان قبلی را ادامه ندهد اشتباه نمایندگان قبلی این بود ۱- انتصاب مدیران نالایق برای ادارات بخصو ص اداره اموزش وپرورش ۲- وعده وعیدهای کذایی ودروغ ۳-تعویض زود هنگام ۵ فرماندار درطی دو سال ۴- فامیل بازی وعدم رسیدگی به مشکلات مردم بخصوص جوانان عزیز ۵-عدم استفاده از سرمایدارن جهت سرمایگذاری در شهرستان۶-انتخاب مدیران مدرسه ومعاونین انها حتی سرایدار مدرسه توسطا نمایندگان قبلی انجام می شد۷- عدم توجه به شایسته سالاری وانصاب افراد نا لایق به پست مدیریتی و الحمدولله مردم فهیم وهوشیار جوابشان را دادند جناب مهندس اگر شما هم را انها را ادامه دهید توصیه می کنم از همین امروز بساطتان را جمع کنید واز اینجا بروید چون مردم خسته شدند ازین وعده وعیذهای دروغین فامیلی بازی نمایندگان قبلی نماینده باید به همه توجه کند نه به یک عدهای خاص وفرصت طلب

ناصر

من بعنوان یک همشهری وطرفدار برنامه های ارایه شده از طرف ایشان هستم .همه باید از ایشان بخواهیم برای رفع مشکلات همه مردم بخصوص قشر جوان تلاش نماید واز تمنای شخصی خوداری نماییم .

ناصر

اگر مهندس بیگدیلو بتواند به قولهای که به مردم داده عمل کند همیشه نماینده پارس اباد خواهد بود.تا بحال هیچ یک از نمایندگان قبلی به وعده وعیدهای که به مردم دادند عمل نکرد ند به همین خاطر هم هرکداه فقط یک دور نماینده شدند حا ما رو حرفهای اقای بیگدیلو حساب می کنیم .واز کسانی که دوربر اقای بیگدیلو را گرفتند می خواهی انتظارات بی جا وزباده خواهی را کنار بگذارند واز ایشان بخواهند برای رشد وابادانی منطقه تلاش کنند وبدانید که اگر اقای بیگدیلو انتخاب شود تنها با رای شما نرفته بلکه بارای کسانی رفتند که حتی به ستاد ایشان هم نرفتند متاسفانه نمایندگان گدشته وقتی انتخاب می شدند توجه شان فقط وفقط به یک عده ای خاص بود.جناب مهندس بیگدیلو مردم طایفه گرایی را ول کردند چسبیدند به شما این را بدان مردم عاشق قد وقواره شما نبستند بلکه عاشق برنامه شما هستند مردم از بیکاری فرزندانشان در رنج هستند مردم از بی لیاقتی مسولانشان در رنج هستند مردم از وعده وعید های دروغین وکذایی مسولانشان نا راحت هستند.مردم مغان مردمی قدر شناس و فهیم هستند اعمال مسولانشان را رصد میکند.جناب مهندس مغان از بی مدیریتی رنج می برد.باید در گزینش مدیران شایسته سالاری را مقدم بر فامیل واطرافیان کرد