امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آگوست 16th, 2018 8:27 | کد خبر : 22939 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

حضور پر رنگ هنرمندان پارس آبادی در جشنواره تئاتر استان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس‌آباد از برگزاری بیست‌وششمین جشنواره تئاتر استان اردبیل همزمان با دیگر مناطق استان در این شهرستان مرزی خبر داد و گفت: هنرمندان پارس آبادی حضوری پر رنگ در این رویداد هنری خواهند داشت.

به گزارش مغانه آنلاین، مجتبی هاتف افزود: در این دوره از جشنواره تئاتر استانی، شهرستان پارس آباد با مجموع سه اثر، بعد از مرکز استان بیشترین آثار را به دبیرخانه ارسال کرده بود که از این آثار، دو اثر به بخش رقابتی و یک اثر به بخش جنبی راه یافته است.

وی با بیان اینکه در بخش رقابتی نیز پارس‌آباد دومین شهرستان از لحاظ تعداد آثار محسوب می شود افزود: نمایش “ن ی م” نوشته مهدی حسن زاده و کار محمد رزمی از گروه تئاتر پدیده مغان و نمایش “جایی که پیاده رو تموم می شه” نوشته کیوان نخعی وکار یاشار منوچهری ازگروه تئاتر آران هنر پارس آباد در بخش رقابتی و نمایش “اولئانا” نوشته “دیوید ممت” و کار آیدین آقا محمدی از گروه حرکت نو در بخش جنبی حضور دارند.

هاتف همچنین با اشاره به رویکرد جدید جشنواره تئاتر استانی افزود: امسال برای اولین بار اجراهای جشنواره با مشارکت و همکاری شهرستان‌ها اجرا می‌شود درحالی‌که درسال‌های گذشته جشنواره به صورت متمرکز در مرکز استان برگزار می‌شد.

به گفته وی ، اجراهای شهرستان پارس آباد از روز اول تا چهارم شهریور به روی صحنه خواهد رفت.

وی با تاکید بر آموزش و تقویت هنرمندان در این جشنواره گفت: برگزاری کارگاه طراحی لباس در تئاتر با حضور خانم ناهید گیاه چین وکارگاه نقد و بررسی پس از اجرای نمایش‌ها از دیگر بخش‌های بیست‌وششمین جشنواره تئاتر استان اردبیل در شهرستان پارس آباد خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظرات