امروز: سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : اکتبر 21st, 2013 1:38 | کد خبر : 1253 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

حدود 190انجمن اولیا و مربیان در مدارس پارس آباد تشکیل شد

مدیر آموزش و پرورش پارس آباد از تشکیل حدود 190 انجمن اولیا و مربیان درمدارس این شهرستان در سال تحصیلی جاری خبر داد. به گزارش مغانه، علی حبیب پور روز دوشنبه در آئین گرامیداشت هفته پیوند اولیا و مربیان در این شهرستان گفت: انجمن های اولیا و مربیان پارس آباد در سال تحصیلی گذشته بیش […]

12 032

مدیر آموزش و پرورش پارس آباد از تشکیل حدود 190 انجمن اولیا و مربیان درمدارس این شهرستان در سال تحصیلی جاری خبر داد.

به گزارش مغانه، علی حبیب پور روز دوشنبه در آئین گرامیداشت هفته پیوند اولیا و مربیان در این شهرستان گفت: انجمن های اولیا و مربیان پارس آباد در سال تحصیلی گذشته بیش از یک میلیارد و 200میلیون ریال مشارکت مالی داوطلبانه اولیای دانش آموزان و خانواده ها را جمع آوری کردند.

وی، با بیان اینکه در اکثر مدارس این شهرستان انجمن اولیا و مربیان فعال شده است، اظهار کرد: این نهاد نقش بی بدیلی در توسعه کمی و کیفی و رفع کمبودها و مشکلات  مدارس و همچنین بهبود وضعیت آموزشی آموزشگاه ها دارند.

وی، با اعلام اینکه انجمن های اولیا و مربیان به عنوان یک نهاد مردم محور، از توان و ظرفیت های بالایی برخوردارند، ادامه داد: این نهاد سهم ویژه ای در تربیت انسان های سالم و صالح، فرایند تعلیم و تربیت دانش آموزان و مشارکت تربیتی و آموزشی  دارد.

به گفته حبیب پور، انجمن اولیا و مربیان پارس آباد از انجمن های فعال، موفق و برتر در سطح کشور است.

12 071

وی، با اشاره به درپیش بودن عید غدیر خم گفت: ولایت فقیه،  تداوم و امتداد ولایت معصومین (ع) است که به برکت وجود ولایت فقیه در راس نظام اسلامی، کشورمان در اوج عزت و اقتدار قرار دارد.

در این آئین با اهدای لوح از چهار انجمن اولیا و مربیان برتر کشوری تجلیل شد.

به گزارش مغانه، توزیع مجله پیوند بین حاضران، برپایی مسابقه نقاشی ویژه اولیا و اهدای جوایز به نفرات برتر این مسابقه از دیگر برنامه های این آئین بود.

 

اخبار مرتبط

نظرات