امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : می 27th, 2015 2:05 | کد خبر : 11746 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

حجت الاسلام سید سعید رشادی به امامت جمعه پارس آباد مغان منصوب شد

طی حکمی از سوی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان، حجت الاسلام سید سعید رشادی، به عنوان امام جمعه جدید پارس آباد مغان منصوب شد.

به گزارش مغانه، مراسم تودیع و معارفه امام جمعه شهرستان پارس آباد قرار است فردا پنج شنبه ساعت ۸ صبح با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل و جمعی از مسوولان استانی و محلی در سالن اجتماعات مدیریت جهاد کشاورزی پارس آباد برگزار شود.
حجت الاسلام و المسلمین رشادی پیش از این به مدت ۵سال امامت جمعه شهرستان هشترود استان آذربایجان شرقی عهده دار بود .
قبلاً حجت الاسلام ‘ولی علوی’ امام جمعه پارس آباد بود که از سال ۱۳۷۳ و بعد از درگذشت امام جمعه فقید پارس آباد “حجت الاسلام کریمی”، این مسوولیت را برعهده داشت که به علت کهولت سن و وضعیت نامناسب جسمانی از امامت جمعه پارس آباد کناره گیری کرده و به زادگاهش شهرستان مشکین شهر نقل مکان کرده است.

اخبار مرتبط

نظرات

بابک

امام جمعه عزیز امیدوارم طول عمر باعزت داشته باشین
امیدوارم همیشه سلامت باشین

بهزاد فرهودی

بهزاد فرهودی

با سلام و احترام محضر مبارک حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید سعید رشادی امام جمعه معزز پارس آباد
انتصاب جنابعالی به عنوان امام جمعه شهرستان پارس آباد که نشان از درایت و تقوای حضرتعالی دارد را تبریک عرض نموده و حضور حضرتعالی درشهرستان شهید پرور پارس آباد منشا خیر و برکات فراوان باشد. برای جنابعالی توفیقات روزافزون در ظل عنایات و توجهات حضرت بقیه الله الاعظم را خواستارم . همچنین شایسته است بر خود وظیفه بدانم از خدمات و تلاش های ۲۰ساله حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای علوی امام جمعه اسبق پارس آباد تقدیر و تشکر نمایم ..