امروز: چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : مارس 4th, 2015 11:38 | کد خبر : 9596 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

حاضرم به خاطر پیشرفت مغان از فعالیت سیاسی و نمایندگی مجالس آینده صرف نظر کنم+تصویر نامه

نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار مغان در مجلس شورای اسلامی در نامه ای خطاب به رئیس جمهور خواستار دستور مجدد الحاق به منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس شد.

به گزارش روز چهارشنبه مغانه، حجت الاسلام حبیب برومند در این نامه، ضمن درخواست دستور مجدد الحاق مغان به منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس اعلام کرد با توجه به کارشکنی عده ای که تعدادشان کمتر از انگشتان یک دست است، در آخرین جلسه شورای عالی مناطق آزاد با چرخش ۱۸۰ درجه ای، دستور رئیس جمهور ملغی شده و این عده با انگیزه تخریب نماینده با منافع مردم مغان بازی کرده و به منطقه خیانت نموده و در این راستا تلاش می کنند.
برومند خاطر نشان کرد: اینجانب حاضر هستم برای اینکه مخالفین سیاسی من با منافع مادام العمر مردم و منطقه بازی نکنند و از لجاجت نابخردانه دست بردارند، از فعالیت سیاسی و نمایندگی مجالس آینده صرف نظر کنم تا مردم حوزه ام به رفاه نسبی و توسعه اقتصادی و اجتماعی برسند.

در این نامه همچنین آمده است: جناب رئیس جمهور ! امیدی که به مردم هدیه کرده بودید از آنها نگیرید.

 

۹۶۱۶۰۷ ۹۶۱۶۰۸

 

 

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

جناب آقای برومند انصراف شما از انتخابات مجلس آینده که مشخص هم نیست مجددا به عنوان نماینده مردم مغان در دوره دهم انتخاب میشوید یا نه، هیچ دردی را از مردم منطقه مغان کم نمیکند شما واقعا اگر به افکار عمومی مردم مغان احترام قائل بودید و هستید؛ میتوانستید واکنون هم میتوانید به مانند دکترجلیل جعفری نماینده مردم خلخال در مجلس که به دنبال عملکرد ناعادلانه کمیسیون تلفیق مجلس در بررسی بودجه سال ۹۳ و به گفته این نماینده محترم بی‌عدالتی‌هایی که به خلخال و کوثر روا داشته شده بود و همچنین به دلیل مخالفت با حذف جدول ۱۷ در لایحه بودجه سال آینده اعتراض داشت و روی حرف خود ایستاد و مردانه از سمت خود چشم پوشی کرد واستعفا داد و دولت را مجبور کرد تا به خواسته ایشان تن دهد شما نیز چنانچه طبق گفته های خود اگر به مردم وفادار بودید وسرنوشت آنان ذره ای برای شما اهمیت داشت بایدهمان موقعی که الحاق منطقه مغان به منطقه آزاد تجاری ارس منتفی شد از سمت خود استعفا میکردید وبه مردم حوزه انتخابیه خود نشان میدادید که همچنان سرنوشت وآینده آنان برای شما مهم وقابل احترام است وبا آنان اظهارهمدردی میکردید.مستحضر باشید که انصراف شما از دوره بعدی انتخابات مجلس هیچ امیدی را به مردم حوزه انتخابیتان باز نخواهد گرداند.

dariush+++

به نظر بنده این توبه بعد از مرگ به دردنمیخوره
شمااقای نماینده به حد کافی به خود واطرافیان رسیده ایدکه برای چند نسلتون کافیست.حالا اگه فرض را براین قراردهیم که فرمایشاتتون شعارانتخاباتی نباشه برای ما مردم ساده دل وزودباور.
شما دل این مردم را به درد اوردید با این گماشتن مسئولین …خداوند عاقبت آنهایی که به این مردم …کرده اند راقضاوت کند.

زارعی

با سلام ودرود به پیشگاه مردم شریف وعزیز دشت زرخیز مغان
ما مردم مغان مردمان بسیار احساسی و با عاطفه ای هستیم در عین احساسی بودنمان بر سیاست حاکم بر منطقه واقف هستیم ما مردم مغان بارها در انتخابات های متعدد انسانهای گوناگونی با افکار گوناگون را مورد آزمایش قرار دادیم و فرصت خدمت به این عزیزان داده ایم ولی در دوره ی حاضر هیچ کار مثبتی از از منتخبمان ندیده ایم و فقط از جابجایی افراد منتصب و دامن زدن بر چالشهای گوناگون و زیر سوال بردن کرامت و عزت مردم شریف منطقه چیز دیگری را شاهد نبودیم جناب برومند بزرگوار چرا باید کار به جایی برسد که شما در این برهه ی حساس زمانی این چنین تصمیمی را بگیرید چرا در همان لحظه ی منتفی شدن الحاق این تصمیم را نگرفتید یقین داشته باشید اگر آن زمان این تصمیم را میگرفتید مردم یکپارچه پشت شما می ایستادند ولی اکنون بعد از اینکه این موضوع برای مردم مظلوم مغان حیثیتی شده استعفای شما بر از دست دادن الحاق بجز دامن زدن بر تفرقه چیز دیگری در پی نخواهد داشت شما باید با نمایندگان استانی به تفافق میرسیدید نه اینکه با آنان بجنگید مردم با شرف مغان برای بار دوم نمایندگی شما امید خود را در جهت پیشرفت منطقه از دست دادن ولی بنده امیدوارم شما در انتخابات پیش رو در صحنه باشید تا با رای مردم کنار گذاشته بشین شما در منطقه چه کار مثبتی انجام داده اید ؟ شما در این چند سال با چه لحنی با مردم صحبت کردین ؟ مگه شما از طریق رای مردم به مجلس نرفته اید ؟ شما موظف به جواب گویی هستید حتی به کسانی که مخالف شما هستند و کسانی که به شما رای نداده اند جناب برومند امیدوارم در پیشگاه خداوند بزرگ بتوانیم جوابگوی حق الناس باشیم آنزمان است که پرده ها کنار میروند و واقعیت خود را به نمایش خواهد گذاشت
خدایا چنان کن سرانجام کار تو خوشنود باشی و ما رستگار

بالا کشی

یاشاسین منطقه ازاد مغان

جمعي از فرهنگيان

اقای برومند جناب عالی با این حرفات نمی توانید نظر مردم را نسبت به خود جلب کنیدشما نباید استعفا دهید باید در صحنه رقابت حضور داشته باشی ومردم خودشان با رای ندادن به شما نفرت وکینه شان رانشان دهند

فردا

آقای برومند فرافکنی شما به نحوه روند کار کمک نخواهد کرد. شما بلدید به اطرافیان درجه ۱برسید مردم را رها کردید به دنبال منافع شخصی هستید .امیدواریم نامزد انتخابات مجلس (دوره دهم) نشید. چون نتوانستید مطالبه مردم را پی گیری کنید.

بردیا

اگر باسیاست کار می کردی نماینده محترم کار به اینجا نمی کشید

عبداله شکری

آقای برومندکاش می شدعقربه هارا عقب کشیدوشماهیچگاه نماینده نمی شدیدچون دیروزتان بهترازامروزتان بود

عباس

آقای زارعی عزیز و جناب امیرپور گرامی از کل نامه همین را در یافتید؟؟ حتی اگر ذره ای امید باشد که الحاق شدنی است باید از نماینده حمایت کرد تا حق مردم احیا شود. خالی کردن پشت نماینده چه کمکی می کند؟ بفرمائید به رئیس جمهور هم خبر بدید که مخالفت کند، وقتی خودمان مخالفیم وای به حال دیگران.

سیروس

یاشاسین حاج حبیب

یوسف

آقای برومند حنات دیگه رنگی نداره. عزیزم مردم شعور دارن آگاه هستن. دیگه این فیلم و تموم کن. واقعا که

زارعی

با سلام خدمت جناب عباس عزیز
برادر بزرگوار شما در سایت خبری آران مغان هم از جناب آقای برومند حمایت کرده اید اولا بنده فکر میکنم شما از نزدیکان برومند هستین برادر عزیز بنده اگه احتمال بدم فقط یک در صد منطقه الحاق میشه با تمام قوا از آقای برومند حمایت میکنم ولی برادر عزیز این امر شدنی نیست این امتیاز از دستمان پرید و من از شما خواهش میکنم این تعصبات کور کورانه را کنار بگذارید هر چه بر سرمان آمده دیگر بس است ما مردم مغان در این چند سال نمایندگی ایشان چه کار مثبتی از ایشان دیدیم که دلمان را به آن خوش کنیم مغان برای دومین بار بی نماینده ماند که مسبب این دو دوره جناب آقای برومند بودن نیاز نیست ما به رییس جمهور بگیم ایشان خودشان در راهپیمایی سال ۹۲ خود کلید آقای روحانی را زنگ زده دیدند ومیخواستن به آن روغن بزنند ایشان خود رییس جمهور مملکت را حسن کلید ساز نامیدند چرا ایشان نسنجیده حرف میزنند که عواقب آن یقه ی مردم را میگیرد امیدوارم بر واقعیت و جو حاکم بر منطقه چشممان را نبندیم و با چشمان باز به فردایمان نگاه کنیم
انشاالله

عباس

آقای زارعی بله بنده نظر خودمو گفتم و اسمم نوشتم. ابایی هم ندارم. چه اشکالی داره نزدیکان برومند هم نظرشونو بگن؟؟؟
منم نگفتم از نماینده حمایت کن. گفتم از الحاق حمایت کن. حداقل بگو ما خواهان الحاق هستیم. در مورد برومند هم هر چی می خای انتقاد کن. برومند چیکار باید می کرد؟؟؟ دستور گرفت از رئیس جمهور پیگیری کرد وحتی سه روز قبل از جلسه از دفتر معاون اول رئیس جمهور نامه اومد که نمایندگان اعضای شورای عالی مناطق در کارگروه تخصصی تصویب کرده و در جلسه مطرح میشه. ولی سه روز بعد زدن زیر حرفشون.
برو تو سایت مدارکشو ببین. الانم به نظرم مردم باید از رئیس جمهور بخان دستورشو اجرایی کنه. نماینده هم همینو خواسته.

زارعی

جناب عباس عزیز شما اگه از طرفداران برومند هستین و از نزدیکان ایشان هستید میشه به ما بفرمایید که ایشان در این چند سال کدام قدم مثبت را برای منطقه برداشتن ؟میشه بفرمایید کدام امتیاز را برای مغان آوردن ؟ من تمام نامه های ایشان را دیدم در این چند سال فقط به این تعداد نامه اکتفا کردن آیا تمام دق دقه ی منطقه فقط آزاد شدن است ؟ بیمارستان + فرودگاه + جاده+ فرمانداری+ کشت و صنعت+ ++++++++++++++ پس کجا رفتن ؟

عباس

شما به همون سایت مراجعه کن و دو باره نامه ها رو ببین، بیمارستان امسال ۸ میلیارد بودجه گرفته، برای جاده مجوز کمسیون ۲۱۵ (یعنی طرح استانی شدن و دارای ردیف شدن) گرفته، برای فرودگاه بودجه گرفته ولی فرودگاه هنوز کمبود بودجه داره، راه آهن هم تو بودجه ۹۴ دارای ردیف تحقیقات شده

زارعی

آقای عباس خان اینها همش حرفه چیکار کرده ؟چه کارهایی انجام شده ؟ کدام پروژه به بهره بردای رسیده؟ کدام پروژه کلنگش به زمین زده شده ؟ اینهایی که شما فرمودین هیچکدام سند و مدرک نداره اصل سند چشم مردم است که آنهم چند ساله بسته شده از کدام راه آهن حرف میزنید ؟ راه آهنی که هنوز رسیدن آن به اردبیل در حاله ی ابهام است خواهشن با توهم زندگی نکنیم واقع بین باشیم خودمان را با چند سطر نوشتن راضی نکنیم بنده هم با رای آوردن آقای برومند بر این مردم شریف ظلم کردم و در این دنیا و آن دنیا از این مردم بزرگوار حلالیت میخوام ولی به ایشان رای ندادم چون در تبریز بودم و در یک مسافرت اجباری بودم که آنهم سعادتی برای اینجانب بود