امروز: چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آگوست 24th, 2016 6:26 | کد خبر : 18745 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

حادثه غم انگیز برای فوتبالیست های پارس آباد

در حادثه غم انگیز رانندگی عصر سه شنبه در پارس آباد مغان سه نفر از فوتبالیست های این شهرستان به هنگام بازگشت از تمرین کشته و دو تن دیگر بشدت مجروح شدند.

به گزارش مغانه، در این حادثه که در اثر برخورد ۲ دستگاه خودروی پژو۴۰۵ و پراید در جاده اختصاصی کشت و صنعت و دامپروری مغان و در ۲۰کیلومتری پارس آباد رخ داد همچنین سه نفر دیگر از سرنشینان خودرو مقابل مجروح شدند.
فوتبالیست های مذکور به هنگام بازگشت از تمرین در زمین ورزشی شهید غفاری کشت و صنعت مغان دچار تصادف رانندگی شدند و طی آن مهدی حقی دانش آموز سوم دبیرستان جامی پارس آباد، سعید آفتابی و فرزاد یزدان پسند سه ورزشکار پارس آباد جان باختند.
براساس این گزارش وضعیت دوتن از پنج نفر مجروح این حادثه که در بیمارستان پارس آباد بستری هستند وخیم است.
جاده های منطقه مغان حادثه خیز است و هر سال در اثر تصادفات رانندگی چندین نفر جان خود را از دست می دهند در اوایل این هفته نیز در یک تصادف رانندگی دیگری چهار نفر که دو نفر آنها کودک بودند جان خود را از دست دادند.

۸۲۲۰۰۸۴۴-۷۰۹۶۱۲۶۴

اخبار مرتبط

نظرات

دلسوزمغان

باسلام و عرض تسلیت به خانواده داغدار و بازماندگان نباید بیشترین مقصر رو به گردن مسئولین انداخت و مهمترین فاکتور برای این همه حوادث تلخ در جاده های پارس اباد شخص راننده هست بدان دلیل که با شرایطی که در جاده های ما حاکم است نباید انتظار داشته باشیم با سرعت ۱۶۰ کیلومتر در ساعت رانندگی کنیم و باعث در سوگ نشستن خانواده هایمان باشیم…درسته که مسئولین عزیز ما به دور از احساسات کم کاری و کاستی های زیادی را در کارنامه خودشان دارند اما مردم هم کمتر از اینا در فرهنگ رانندگی مشکلاتی را بر دوش مسئولین و مدیران شهری و کشور بر جای میزارند .امید است با همت مسئولین دلسوز منطقه ای و استانی مشکل دیرینه جاده های مغان بزرگ و علی الخصوص شهرپارس آباد با مدیریت و برنامه ریزی اصولی و دقیق به راحتی هر چه تمام حل شود تا به امید خدای متعال از این به بعد شاهد هجوم انتقادات مردم دلسوز و وفادار مغان نباشیم………………