امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : دسامبر 4th, 2013 4:47 | کد خبر : 1968 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

جوانان نخبه بسیجی پارس آبادمغان تجلیل شدند

در آیینی از جوانان نخبه بسیجی شهرستان مرزی پارس آباد تجلیل شد. به گزارش روز چهارشنبه مغانه، فرماندار پارس آباد در این مراسم گفت: بسیج به عنوان بدنه فعال و پویای کشور، سهم ویژه ای در حراست و صیانت از دستاوردها و آرمان های انقلاب دارد. ولی کریمی، عزت و اقتدار و امنیت روز افزون […]

023

در آیینی از جوانان نخبه بسیجی شهرستان مرزی پارس آباد تجلیل شد.

به گزارش روز چهارشنبه مغانه، فرماندار پارس آباد در این مراسم گفت: بسیج به عنوان بدنه فعال و پویای کشور، سهم ویژه ای در حراست و صیانت از دستاوردها و آرمان های انقلاب دارد.

ولی کریمی، عزت و اقتدار و امنیت روز افزون کشور را مرهون و مدیون تلاش ها و حضور فعال بسیج در عرصه های مختلف جامعه دانست و افزود: بسیج به عنوان یکی از نهادهای پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی، میراث گرانقدر امام خمینی(ره) و بازوی توانمند ولایت است .

وی، با اشاره به ویژگی های منحصر به فرد بسیجی، پیوند با ولایت و رهبری را از مهمترین این ویژگی ها و خصوصیات دانست و  اظهار داشت: اعتقاد عمیق به پروردگار متعال، مبدا و معاد، حریّت در عبودیت، ایمان و اخلاص، عدالت طلبی و ظلم ستیزی از ديگر ويژگي‌ها و مولفه های بارز بسيج و بسيجي ناب است.

وی، بر ضرورت ترویج و اشاعه فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه اشاره و بیان کرد: بسیج به عنوان نیروی عظیم مردمی در همه صحنه ها پیشتاز حماسه و خدمت است لذا نهادینه شدن فرهنگ بسیجی موجب پیشرفت و تعالی جامعه در ابعاد و زمینه های گوناگون می شود.

او، از فعالیت 580حلقه شجره طیبه صالحین در 250پایگاه مقاومت و 437نفر ورزشکار بسیجی در 20مکان ورزشی این شهرستان خبر داد و نسبت به رسیدگی به نیازها و مشکلات نخبگان بسیجی تاکید کرد.

در این آیین با اهدای لوح و هدیه از 12نفر از جوانان نخبه بسیجی ادارات پارس آباد تجلیل شد.

اخبار مرتبط

نظرات