- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

جنایت های اسرائیل نتیجه ی سکوت مجامع بین المللی است

امام جمعه

حجت‌الاسلام “ولي علوي” در خطبه های نماز جمعه پارس آباد، ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی به فضیلت ماه رمضان و شب‌های قدر اشاره كرد و گفت: شب قدر شب نزول قرآن و نزول ملائکه الهی در زمین است و در این شب‌ها درهای جهنم بسته می‌ماند و در بهشت باز می‌شود.

وي، شب زنده‌داری و احیا را از اعمال شب‌های پرخیر و برکت قدر دانست و یادآور شد: دعا و نماز از دیگر اعمال این شب‌ها برای صفای باطنی و نزدیکی به خداوند متعال است.

امام جمعه پارس آباد شب قدر را برتر از هزار ماه و برآورده شدن حاجات و آمرزش گناهان و تضرع دانست و افزود: در این شب فرشتگان و روح به اذان پروردگارشان بر زمین فرود می‌آیند و مومنان مي توانند در این ایام مبارک بهترین و بیشترین بهره را از اوقات پرفیض معنوی داشته باشند.

حجت الاسلام علوي در بخش ديگري از خطبه هاي نماز جمعه با اشاره به جنایات و حملات چند روز اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به مردم بی‌دفاع غزه تصریح کرد: سکوت معنادار آمریکا و کشورهای غربی که خود را مدعی و حامی حقوق‌بشر در دنیا قلمداد می‌کنند در برابر این جنایت‌ها نشان دهنده پوشالی و دروغین بودن این ادعای آنان می‌باشد.

علوي با اشاره به جمعه آخر ماه مبارک رمضان و روز قدس گفت: اين روز بزرگ از برکات امام راحل (ره) بوده و در حقيقت يك تكليف شرعي است كه بر گردن همه ما گذاشته شده و وظيفه داريم در این مراسم بزرگ شركت كرده و مشت محكمي بر دهان رژيم غاصب صهيونيستي و استكبار جهاني بزنيم.

وی، با اشاره به سالروز تاسیس شورای نگهبان بیان کرد: مهمترین وظایف این نهاد مقدس پاسداری و نگهبانی از جمهوریت و اسلامیت نظام، تطابق قوانین تصویب شده در مجلس با شرع مقدس و قانون اساسی، بررسی صلاحیت افراد برای نامزدی انتخابات ریاست جمهوری، مجلس و خبرگان رهبری و همچنین جلوگیری از ورود عناصر فاقد صلاحیت های لازم و مخالف نظام به بدنه مدیریت کلان کشور برشمرد.

منبع: آران مغان