امروز: چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : جولای 18th, 2014 1:47 | کد خبر : 5896 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

جنایت های اسرائیل نتیجه ی سکوت مجامع بین المللی است

امام جمعه پارس آباد گفت: جنایت های اسرائیل در غزه نتیجه سکوت مجامع بین المللی در برابر این رژیم نامشروع است.

امام جمعه

حجت‌الاسلام “ولي علوي” در خطبه های نماز جمعه پارس آباد، ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی به فضیلت ماه رمضان و شب‌های قدر اشاره كرد و گفت: شب قدر شب نزول قرآن و نزول ملائکه الهی در زمین است و در این شب‌ها درهای جهنم بسته می‌ماند و در بهشت باز می‌شود.

وي، شب زنده‌داری و احیا را از اعمال شب‌های پرخیر و برکت قدر دانست و یادآور شد: دعا و نماز از دیگر اعمال این شب‌ها برای صفای باطنی و نزدیکی به خداوند متعال است.

امام جمعه پارس آباد شب قدر را برتر از هزار ماه و برآورده شدن حاجات و آمرزش گناهان و تضرع دانست و افزود: در این شب فرشتگان و روح به اذان پروردگارشان بر زمین فرود می‌آیند و مومنان مي توانند در این ایام مبارک بهترین و بیشترین بهره را از اوقات پرفیض معنوی داشته باشند.

حجت الاسلام علوي در بخش ديگري از خطبه هاي نماز جمعه با اشاره به جنایات و حملات چند روز اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به مردم بی‌دفاع غزه تصریح کرد: سکوت معنادار آمریکا و کشورهای غربی که خود را مدعی و حامی حقوق‌بشر در دنیا قلمداد می‌کنند در برابر این جنایت‌ها نشان دهنده پوشالی و دروغین بودن این ادعای آنان می‌باشد.

علوي با اشاره به جمعه آخر ماه مبارک رمضان و روز قدس گفت: اين روز بزرگ از برکات امام راحل (ره) بوده و در حقيقت يك تكليف شرعي است كه بر گردن همه ما گذاشته شده و وظيفه داريم در این مراسم بزرگ شركت كرده و مشت محكمي بر دهان رژيم غاصب صهيونيستي و استكبار جهاني بزنيم.

وی، با اشاره به سالروز تاسیس شورای نگهبان بیان کرد: مهمترین وظایف این نهاد مقدس پاسداری و نگهبانی از جمهوریت و اسلامیت نظام، تطابق قوانین تصویب شده در مجلس با شرع مقدس و قانون اساسی، بررسی صلاحیت افراد برای نامزدی انتخابات ریاست جمهوری، مجلس و خبرگان رهبری و همچنین جلوگیری از ورود عناصر فاقد صلاحیت های لازم و مخالف نظام به بدنه مدیریت کلان کشور برشمرد.

منبع: آران مغان

اخبار مرتبط

نظرات