- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

جلسه هم اندیشی روحانیان پارس آباد برگزار شد

338537

به گزارش مغانه، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در این جلسه گفت: بحث پیشرفت و عدالت ازمهمترین مسائل و دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام “مهدی ستوده” افزود: اصلی ترین وظیفه روحانیان، مقدم داشتن مردم می باشد و باید مشکلات و مسائل مردم مد نظر قرار گیرد.

وی، از شهرستان پارس آباد به‌عنوان شهر استعداد و تولید و بزرگترین قطب کشاورزی و صنعتی یاد کرد و افزود: بحث توسعه و چگونگی رشد و پیشرفت مسئله مهمی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی دهه چهارم را دهه پیشرفت و عدالت مطرح نموده اند.

وی، ادامه داد: در پی هررشد و پیشرفتی مفهوم عدالت به نظر می رسد و اگر در بحث توسعه توازن در توسعه را مد نظر قرار ندهیم مسلما بعضی از مطالب به خودی خود بروز پیدا می‌کند و فاصله طبقاتی به شدت نمود خواهد کرد.

ستوده افزود: با اینکه فضای تبلیغی از طریق فضای مجازی گستره بالایی دارد اما هیچ موقع در تاثیر گذاری همانند تبلیغ چهره به چهره نیست و جایگزین آن هیچ تبلیغی نمی تواند باشد ودر این خصوص ساخت خانه های عالم در روستاها ودهستانها کمک خوبی برای حضور روحانیت در منطقه محروم می باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: در مواجهه با فعالیت‌های ضد دینی که در فضای مجازی صورت می‌گیرد مسلمانان می‌توانند با افشاگری مطالب دروغین آنان و پاسخ به شبهات و همچنین پرداختن بیشتر به معارف دینی با بیانی شیوا و بلیغ به وظایف خود عمل کنند.

وی، اظهار کرد: تمام ارگان‌های فرهنگی به مانند تکه تکه پازل باید تحت فرماندهی فرهنگی که سرسلسله آن مقام معظم رهبری است قرار بگیرند و به توصیه معظم له پیوست فرهنگی بسیار ضروری به نظر می‌رسد.

او، خروج از تصدی گری و واگذاری به اقشار تاثیرگذار را از اولویت های کاری سازمان تبلیغات اسلامی دانست و افزود: استفاده از تشکل های دینی، هیات های مذهبی به عنوان مجری برنامه ها مد نظر می باشد.

در این جلسه، ائمه جمعه پارس آباد و اصلاندوز، فرماندار، رئیس اداره تبلیغات اسلامی پارس آباد و مسوول حراست اداره کل تبلیغات اسلامی نیز حضور داشتند.