امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژوئن 19th, 2014 6:33 | کد خبر : 5355 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

جلسه ستاد نماز جمعه پار س آباد برگزار شد+تصاویر

جلسه ستاد نماز جمعه پارس آباد با حضور اعضاء و در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد.

IMG_0028

به گزارش مغانه، امام جمعه پارس آباد در این جلسه گفت: فضای مصلای فعلی پارس آباد به لحاظ حضور گسترده مردم در نماز جمعه، جوابگوی نمازگزاران نیست.

حجت الاسلام “ولی علوی”، با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان، بر آماده سازی خیابان های اطراف مصلا و فراهم کردن امکانات لازم برای شرکت نمازگزاران در این فریضه الهی تاکید کرد.

وی، با تاکید بر ارائه خدمات شایسته و بهتر به نماز گزاران خواستار تلاش بیش از پیش اعضای ستاد نماز جمعه برای فراهم نمودن تمهیدات لازم برای حضور قشرهای مختلف مردم به خصوص جوانان در این فریضه الهی شد.

وی، با اشاره به ثواب نماز جماعت گفت: در روایتی وارد شده استکه اگر یک نفر به امام جماعت اقتدا کند هر رکعت از نماز آنان ثواب 150 نماز دارد، و اگر دو نفر اقتدا کنند، هر رکعتی ثواب 600 نماز دارد و هر چه بیشتر شوند ثواب نمازشان بیشتر می شود.

مسوول ستاد نمازجمعه پارس آباد نیز گفت: نماز جمعه فریضه ای الهی است و باید در محیط مناسبی برگزار شود.

حجت الاسلام “امین پور محمد” افزود: مصلای فعلی جوابگوی انبوه نمازگزاران حتی در روزهای عادی نیست و در ماه مبارک رمضان به شدت با کمبود فضا رو به رو هستیم.
وی بیان کرد: با وجود تبلیغات سوء دشمنان اسلام و به رغم قرار گرفتن این شهرستان در خط مقدم هجمه های فرهنگی بیگانگان، نمازهای جمعه وجماعات این منطقه در صفوفی به هم فشرده و با حضور قشرهای مختلف مردم برگزار می شود.

وی، با بیان اینکه صفوف به هم فشرده مسلمین در نماز سیاسی – عبادی جمعه، نمادی از وحدت و انسجام مردم منطقه است، اضافه کرد: در ماه مبارک رمضان به علت کمبود جا، جمع کثیری از نمازگزاران در خیابان های اطراف مصلا به اقامه ی نماز می پردازند که باید از هم اکنون تمهیدات لازم در این خصوص فراهم شود.

وی، خواستار ساماندهی دستفروشان مجاور مصلا، روان سازی ترافیک خیابانهای منتهی به مصلا،رفع مشکل سیستم سرمایشی مصلا و سرویس دهی مناسب اتوبوس های شرکت واحد به نمازگزاران در ماه مبارک رمضان شد.

فرماندار پارس آباد نیز حضور گسترده مردم منطقه در نمازهای جمعه را نشانگر تشرع و تدین و وحدت و همدلی در میان مردم منطقه دانست و گفت: این حضور همچنین از شخصیت والا و دوست داشتنی امام جمعه منطقه حکایت دارد.

“ایرج بیگدلو”، با بیان اینکه شرکت حداکثری و پرشور مردم در نماز های جمعه و جماعت که از تاکیدات اسلام است، موجب ناامیدی دشمنان می شود.

وی، نسبت به پیگیری و رفع مشکلات، کمبودها و نیازهای مصلای نماز جمعه پارس آباد قول مساعد داد.

IMG_0025 IMG_0033 IMG_0034 IMG_0035 IMG_0041 IMG_0044 IMG_0031 IMG_0030 IMG_0026 IMG_0024

 

اخبار مرتبط

نظرات