امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : می 14th, 2014 9:57 | کد خبر : 4434 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

جشن شکرگزاری مهارت خواندن قرآن کریم در مدارس پارس آباد برگزار شد

جشن شکرگزاری کسب مهارت خواندن قرآن کریم ویژه دانش آموزان پایه سوم ابتدایی در واحدهای آموزشی شهرستان پارس آباد برگزار شد.

123

به گزارش مغانه، حجت الاسلام “صالح اسدی” امام جمعه موقت پارس آباد در این مراسم ، با اشاره به حديث ثقلين گفت: قرآن و عترت دو وديعه الهي و از سفارشات موکد پيامبر اسلام صلي الله عليه وآله وسلم به امت اسلامي هستند.

وی، با بيان اينکه قرآن و عترت مکمل هم هستند ادامه داد: ما در صورتي مي توانيم به کمال نهايي برسيم که به اين دو ميراث گرانبهاي پيامبر اسلام چنگ بزنيم و هيچکدام را فداي ديگري نکنيم .

مدیر آموزش و پرورش پارس آباد نیز ضمن اشاره به تاثیر قرآن در زندگی افراد، گفت: بسياري از رفتار و حتي افكارمان را از فرهنگ ديني و مذهبي خود به دست مي‌آوریم و بي توجهی به فرهنگ دینی و مذهبی در امر آموزش و يادگيري باعث مي‌شود كه تعليم و تربيت از عمق لازم برخوردار نباشد و به مرور کار کرد خود را از دست بدهد.

علی حبیب پور، بر ضرورت توجه به فعالیت های فرهنگی و قرآنی در مدارس تاکید کردو از دانش آموزان خواست به شکرانه یادگیری کلام وحی با خود عهد ببندند که از تعالیم و دستورات قرآن در زندگی خود کمال استفاده را نمایند تا در دنیا و آخرت به سعادت برسند.

وی، ادامه داد: آشنایی و انس هرچه بیشتر دانش آموزان با قرآن کریم و فراهم کردن خاطره ای شیرین و ماندگار برای کسب مهارت قرآن آموزی از اهداف برگزاری این جشن در مدارس است.

 

اخبار مرتبط

نظرات