امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آوریل 16th, 2014 10:09 | کد خبر : 3615 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

جشنواره کرسی تلاوت حفظ قرآن کریم در پارس آباد برگزار می شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پارس آباد گفت: برای اولین بار درسطح کشور جشنواره کرسی تلاوت حفظ قرآن کریم در این شهرستان برگزار می شود.

4587یوسف روزگاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار مغانه افزود:این جشنواره به ابتکار موسسه فرهنگی قرآن و عترت تسنیم وابسته به اداره فرهنگ وارشاد پارس آباد از 28تا 30 فروردین ماه جاری باحضور حافظان ممتاز قرآن از استان اردبیل و تهران برگزار خواهد شد.

وی داد: باهماهنگی هایی که انجام شده برنامه اختتامیه این جشنواره که همزمان با شب میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) درسالن مدیریت جهاد کشاورزی با حضور سعید طوسی و رضا محمد پور از قاریان بین المللی کشور اجرا خواهد شد.

روزگاری، با بیان اینکه این رویداد مهم قرآنی و فرهنگی توسط شبکه قرآن ومعارف صدا وسیمای جمهوری اسلامی ضبط وپخش خواهد شد، بیان کرد: برپایی چنین برنامه ها و جشنواره هایی در شکوفایی استعدادهای قرآنی این منطقه که در خط اول هجمه های فرهنگی بیگانگان واقع است تاثیر به سزایی دارد.

وی، با اشاره قابلیت ها و استعدادهای قرآنی این شهرستان مرزی گفت :  پارس آباد مغان در زمینه تربیت حافظان و قاریان قرآن و فعالیت های قرآنی با کسب عناوین و اقتخارات مهم ، در سطح استان در جایگاه ممتازی قرار دارد.

او، با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان ” اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی” بر ضرورت توجه بیش از پیش مسوولان به توسعه فعالیت ها و برنامه های قرآنی در منطقه تاکید کرد.

نظرات

ناشناس

واقعا برنامه جذاب وعالی بود دست همه دست اندرکاران دردنکنه
یاشاسین مغان