- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

جشنواره خیرین مدرسه ساز پارس آباد در پانزدهم اردیبهشت برگزار می شود

به گزارش روز شنبه مغانه، احمد دهقانی در جلسه شورای انجمن اولیا و مربیان پارس آباد گفت: خیرین مدرسه ساز سهم ویژه ای در توسعه و تجهیز مدارس و اجرای طرح های آموزشی و رفع کمبود فضای فیزیکی دارند.
وی از برگزاری جشنواره تجارب و نوآوریهای انجمن اولیا ومربیان در سطح منطقه خبرداد و افزود: مشارکت اولیا در آموزش و پرورش در صورتی تحقق می یابد که بهترین روابط ، یعنی حسن تفاهم ، اعتماد ، همدلی ، هم اندیشی و صمیمیت میان اولیاء و مربیان برقرار باشد.
وی با اشاره به در پیش بودن هفته بزرگداشت مقام معلم(۱۲الی ۱۸ اردبیهشت)، بر هرچه بهتر و باشکوهتر برگزار شدن برنامه های این هفته و تجلیل شایسته از معلمان و فرهنگیان نمونه تاکید کرد.
در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر، تصمیماتی در خصوص اجرای مسابقه مقاله نویسی در زمینه پیام نوروزی مقام معظم رهبری، برگزاری کلاس های آموزش خانواده با محوریت معلم و تحکیم خانواده، تجهیز کتابخانه مدارس، تجلیل از برگزیدگان کشوری جشنواره تجارب و نو آوریهای انجمن اولیا و مربیان در هفته معلم و چگونگی ارزیابی فعالیت انجمن های اولیا و مربیان مدارس اتخاذ گردید.
تیمور سلطانپورکارشناس انجمن اولیا ومربیان نیز ، از عملکرد و فعالیت ها و برنامه های این انجمن گزارشی ارائه کرد و از اعضای شورای انجمن اولیا و مربیان خواست با نظرات و پیشنهادات خود به پربارتر شدن جلسات شورا کمک کنند.

gpic432_2 gpic432_3

gpic432_4

5 Comments (Open | Close)

5 Comments To "جشنواره خیرین مدرسه ساز پارس آباد در پانزدهم اردیبهشت برگزار می شود"

#1 Comment By فاتح On 2015/04/18 @ 12:10 ب.ظ

سلام از زحمات آقای سلطانپور سپاسگزاریم.

#2 Comment By نقي فخيمي On 2015/04/19 @ 7:47 ق.ظ

مدیون زحمات آقای سلطانپور هستیم.

#3 Comment By محمدی On 2015/04/19 @ 8:19 ق.ظ

تشکر از خدمات و تلاش های شبانه روزی آقای سلطانپور گل سرسبد آموزش و پرورش پارس آباد

#4 Comment By دلسوز مغان On 2015/04/19 @ 2:10 ب.ظ

چرا همه دارین میدان تشکر راه انداخته اید پس اینهمه بودجه آموزش و پرورش صرف چه کارهایی می شود….نمیدونم چرا همه نزدیک انتخابات به فکر رای افتاده اند……………….چرا کسی جوابگوی مشکلات شهر نیست از فرمانداری گرفته تا شهرداری……………….

#5 Comment By فاتح On 2015/04/19 @ 7:08 ب.ظ

دلسوز مغان:
آقای سلطانپور کارشناس انجمن اولیا هست و با همکاران و ارباب رجوع برخورد خوبی دارند بهمین خاطر ازشون تشکر کردیم. ایشان کاندیدا نیستند.