- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

جشنواره حضرت علی اکبر(ع) در پارس آباد برگزار می شود

به گزارش مغانه، مهدی احمدی روز سه شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان پارس آباد اظهار کرد: ما باید با برنامه ریزی مدون و هدفگذاری اساسی و نیز با حل نیازها و مطالبات جوانان زمینه شکوفایی استعداد ها و رشد و تعالی آنها را در عرصه های مختلف فراهم آوریم.
وی با بیان اینکه نبوغ جوانان ایرانی سبب شده تا کشورهای جهان شاهد حضور جوانان ایرانی در کلیدی‌ترین سازمان‌های کشورهای پیشرفته باشند، گفت: جوانان ایرانی در برهه‌های مختلف قبل انقلاب و دوره انقلاب و بعد از انقلاب و دوران جنگ و دوران سازندگی سبب رشد و شکوفایی کنونی کشور در میان کشورهای جهان شدند.
فرماندار شهرستان پارس‌آباد با بیان اینکه جوانان بزرگترین قشر جمعیت کشور هستند که در معرض هجمه‌های گوناگونی قرار دارند، افزود: دشمنان در صدد ضربه فرهنگی به این قشر هستند که باید با برنامه‌ریزی برای اوقات این جوانان و توجه ویژه به اولویت‌های نیاز آنها به تفریح و خلاقیت و علوم، زمینه ازدواج و اشتغال فراهم شود.
رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان پارس‌آباد بیان کرد: همایش بزرگ پیاده‌روی با خانواده به مناسبت میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) در روز جوان برگزار و در کنار آن جشنواره حضرت علی‌اکبر(ع) و تجلیل از جوانان نمونه شهرستان نیز در هفته جوان از تاریخ ۷ تا ۱۳ خردادماه امسال برگزار می‌شود.
احمدی با دعوت از ادارات به همکاری برای اجرای این مراسم و جشنواره بیان کرد: برگزاری این جشنواره فرصتی مناسب برای تجلیل از جوانان نمونه شهرستان و معرفی الگوی جوان موفق به سایر جوانان است که باید دقت نظر ویژه در انتخاب جوانان نمونه شهرستان انجام شود.
انور موسی زادگان رئیس اداره ورزش و جوانان و دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان پارس آباد نیز به درخشش جوانان این شهرستان در میادین و مسابقات ورزشی معتبر در سطح جهانی و ملی اشاره و بیان کرد: جوانان این منطقه مرزی این قابلیت و استعداد و ظرفیت را دارند که در صورت حمایت و برنامه ریزی مناسب، در عرصه های مختلف ورزشی، علمی و اجتماعی حضور پررنگ و اثر بخشی داشته باشند.

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

1 Comment (Open | Close)

1 Comment To "جشنواره حضرت علی اکبر(ع) در پارس آباد برگزار می شود"

#1 Comment By نیما On 2015/05/13 @ 3:10 ب.ظ

اگه به فکرجوانان وشادی آنان در روزجوان و ولادت حضرت علی اکبر(ع) هستید درمنطقه یک جشنواره وبلاگ نویسی جوان بامحوریت جوان وحضرت علی اکبر(ع) برگزارمیکردیدآقای فرماندار!!!!!!!!!!!!!!!