- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

جایگاه‌های CNG ورزند و دادگر در پارس‌آباد افتتاح شد

به گزارش مغانه، با افتتاح جایگاه CNG ورزند با سه دستگاه دیسپنسر و شش نازل در زمینی به مساحت 600 مترمربع و با سرمایه‌گذاری مبلغ یک میلیارد و 650 میلیون تومان در مدت چهار ماه و بدون استفاده از تسهیلات بانکی به بهره‌برداری رسیده و برای شش نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی کرده است.

در همان ناحیه نیز جایگاه دیگری با نام دادگر با دو دستگاه دیسپنسر و 4 نازل و با سرمایه‌گذاری یک میلیارد و 550 میلیون تومان و اشتغالزایی 7 نفر به طور مستقیم آماده ارائه خدمات به مردم این منطقه هستند.

سیفی رئیس ناحیه پخش فرآورده‌های نفتی پارس‌آباد در مراسم افتتاح این دو جایگاه اظهار کرد: جایگاه ورزند که سکوهای مواد نفتی و بنزین و نفت گاز نیز وجود دارد، با ظرفیت کمپرسور 1500 نرمال مترمکعب بر ساعت و جایگاه دادگر با ظرفیت کمپرسور 1000 نرمال مترمکعب بر ساعت راه‌اندازی شد که قابلیت سوخت‌رسانی به 2900 خودرو را طی 24 ساعت داراست و پیش‌بینی می‌شود با افتتاح این دو جایگاه مقدار سوخت بنزین صرفه‌جویی شده از این طریق بالغ بر 25 هزار لیتر در روز باشد که با افتتاح این دو جایگاه، تعداد جایگاه‌های CNG ناحیه پارس‌آباد به شش باب و تعداد جایگاه‌های CNG کل منطقه به 59 باب افزایش یافت.

همچنین ناصر نصیری فرماندار شهرستان پارس‌آباد نیز گفت: با افتتاح این دو جایگاه هر چهار خروجی شهرستان پارس‌آباد مجهز به جایگاه CNG شد.