امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : می 6th, 2015 12:20 | کد خبر : 11139 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

جاده پارس آباد- اردبیل به قتلگاه تبدیل شده است

نماینده پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه، غیر استاندارد و نامناسب بودن محور پارس آباد-اردبیل، عامل مهم وقوع حوادث تلخ رانندگی در این مسیر است، گفت: این جاده ارتباطی به یک قتلگاه تبدیل شده است.

به گزارش مغانه، حجت الاسلام برومند در جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه راه و شهرسازی منطقه، افزود: تکمیل پروژه چهار بانده کردن مسیر پارس آباد به سربند و ادامه آن تا سه راهی مشکین شهرو اتصال آن به اردبیل از خواسته های اصلی مردم پارس آباد است.

وی با اشاره به پیگیری های مکرر از وزیر راه و شهرسازی در تخصیص اعتبارات و تخصیص قیر برای اجرای پروژه های راه سازی گفت: رضایت خدا در رضایت خلق او می باشد و ما باید به عنوان مسئول پاسخگوی درخواستها و نیازمندی های مردم باشیم .

وی با بیان اینکه شهرستان های پارس آباد و بیله سوار در مسیر تزانزیت و گردشگری خارجی قرار دارد نسبت به توجه ویژه وزارت راه و شهرسازی به جاده های این دو شهرستان مرزی تاکید کرد.

وی به نیاز روز افزون مردم به خدمات درمانی و سفر های آنها برای دریافت خدمات به استانهای همجوار اشاره و خواستار اتمام پروژه بیمارستان ۱۲۰ تخت خوابی شهرستان شد.

وی در ادامه با بیان اینکه مهاجر پذیری و افزایش روز افزون جمعیت و خودرو و به تبع آن حجم بالای ترد خودروها، باعث شلوغی و افزایش بار ترافیکی خیابانهای پارس آباد و بیله سوار شده، گفت: به همین علت احداث و تکمیل کمربندی برای شهرهای پارس آباد و بیله سوار یکی از مهمترین مطالبات این دو شهر است.

علی حیدری مدیر کل راه و شهرسازی استان با ارائه گزارشی از وضعیت پروژه های در دست اجرای این ادراه کل در حوزه شهرستان پارس آباد ، مطالبات مردم پارس آباد را به حق دانست و گفت: برای تحقق مطالبات و نیازهای این منطقه اقدامات خوبی هم اکنون برنامه ها و طرح های مهمی در دست اجراست.

وی توسعه راه های اصلی و فرعی را از نیازهای منطقه ذکر کرد و افزود: آسفالت و بهسازی راه های روستایی به خصوص روستاهای بالای ۵۰ خانوار ازبرنامه های اولویت دار این اداره کل می باشد.

وی از اجرای عملیات روکش آسفالت به طول ۳۰ کیلومتر و لکه گیری بیش از ۵۰ هزار متر مربع و خط کشی ۳۰۰ کیلومتر و نیز دو کیلومتر نیوجرسی از جاده های این شهرستان خبر داد و گفت: در صورت تامین ۳۰ درصد اعتبار از محل اعتبارات شهرستانی و استانی ما نیز برای اجرای تمامی پروژه های تعریف شده شهرستان با مشارکت ۷۰ درصد از محل اعتبارات ملی آمادگی داریم.

مهدی احمدی سرپرست فرمانداری پارس آباد نیز با بیان اینکه پروژه های مهمی همچون بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی و ساختمان ادارات، بهسازی و روکش آسفالت جاده ها و تکمیل مسکن مهر و چهار بانده کردن راه های شهرستان از برنامه ها و اولویت های کاری ما برای پیگیری می باشد، افزود: انتظار ما به عنوان دومین شهرستان پر جمعیت استان، تسریع در روند اجرای عملیات این پروژه ها می باشد که مردم شدیدا نیازمند این خدمات هستند.

وی با اشاره به برخی از ظرفیت ها، استعدادها و قابلیت های پارس آباد، گفت: در صورت استفاده بهینه از امکانات و توانمندی ها و توجه ویژه، این شهرستان در مسیر پیشرفت و بالندگی قرار خواهد گرفت.

 

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

ازموده را ازمودن خطاست

خدایا شکر اقای برومند بعداز ۳٫ سال فهمید جاده اردبیل پارس اباد تبدیل به قتل گاه شده مرد حسابی جناب عالی در زمان انتخابات به سینه خود می زدی جاده اردبیل پارس اباد را چهار بانده خواهید کرد × استخراج نغت مغان× تکمیل مصلای جدید ( بغل دادگستری)× تمام خیابان های داخل شهر اسفالت اشان تخریب کرده مجددا اسفالت خواهد شد × بیمارستان ۱۲۰ تخت خوابی که از سال ۸۷ شروع شد در زمان جناب عالی پیشرفت به چشم بخورنکرده فقط گفتی اعتبار تخصیص داده شده× نیمه تمام ماندن مسکن مهر که چشم جوان به ان است که رهبر انقلاب اسلامی که بر روی مسکن مهر تاکید بیشتری کرداند× ایجاد شغل در کشت وصنعت برای ۲هزرارنفر× طرح کمر بندی دوم ۳سال است کی میگی اعتبار تخصیص داده شده × تفرج گاه ساحلی (در محله محمد رضالو) توی ۳ سال هیچ پیشرفتی نکرده در سال های اول نمایندگی ات گفتی اعتبار تخصیص داده شد × جذب سر مایه گذار داخلی و خارجی × خدا کنه این ۹ ماه که از عمر نمایندگی مانده زود فر ارسد

دلسوز مغان

نزدیک انتخابات همه کاندیداها به هرکاری دست میزنند

دلسوز مغان

نزدیک انتخابات برای جمع آوری رای همه کاندیداها به هرکاری دست میزنند جزء خدمت به منطقه…………..از این قضیه جناب برومند عزیز هم مستثنی نیست……لحظات حساس خیلی وقتهاست برا ی منطقه مغان تموم شده ای کاش خود در انتخاب نماینده اینده دقت بیشتری نمایند تا منطقه مغان بیشتر از این دچار زوال ونابودی نگردد………………………………

داود مغانی

اکثر تصادفات در محور قره آغاج اتفاق می افته اونجا هم از حوضه پارس آباد نیست باید نماینده مربوطه جواب بدهد نه حاج آقا برومند ایشان دارند زحمت می کشند که آقای احدزاده را به پست معاون فرمانداری برساند سرشان شلوغه ، از یه پیرمرد چه انتظاری باید داشته باشید ، ایشان یه بار زحمت کشیدند از بی سامانی مترو تهران گلایه کردند بسه دیگه ،راننده ها لطف کنند آعسته رانندگی کنند .جناب آقای آزموده شما هم زیاد سخت نگیرید انشالله این دفعه که نماینده شدند به شعارشان عمل می کنند

مهران پروانه

دیگر این حنا رنگی ندارد نماینده محترم و فعال منطقه