- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

جاده اردبیل- پارس آباد به کشتارگاه تبدیل شده است

به گزارش مغانه، شکور پورحسین روز یکشنبه در آیین افتتاح طرح های عمرانی پارس آباد باحضور استاندار اردبیل افزود: چهار بانده کردن مسیر ارتباطی پارس آباد – اردبیل و ایمن سازی جاده های مواصلاتی منطقه از مطالبات و خواسته های جدی مردم این شهرستان است.

وی، همچنین بر ضرورت احداث خط ریلی پارس آباد- اردبیل و شروع عملیاتی اجرایی آن از پارس آباد و اتصال آن به راه آهن جمهوری آذربایجان تاکید کرد و گفت: در این خصوص وصل راه آهن به آذربایجان، رایزنی هایی با مسوولان کشور آذربایجان صورت گرفته و آنان از این طرح استقبال می کنند.

وی ایجاد منطقه آزاد تجاری – صنعتی در شهرستان های مغان را از مطالبات اولویت دار مردم ذکر و بیان کرد: در نقشه ترسیمی جدید اصلاندوز، پارس آباد، بیله سوار و گرمی در داخل محدوده منطقه آزاد قرار دارند.

وی بیکاری را از مشکلات اساسی منطقه و کشور و منشاء بسیار از آسیب های اجتماعی دانست و گفت: حدود ۹۰درصد مراجعه کنندگان، از ما درخواست کار و شغل دارند که این وضع ایجاب می کند برای رفع مشکل اشتغال جوانان تدابیر اساسی اتخاذ شود.

پورحسین زیباسازی و آسفالت خیابان و معابر عمومی شهر پارس آباد، ساماندهی عشایر محدوده کشت و صنعت مغان و پارس ، کمک مالی به کشاورزان خسارت دیده، تبدیل اصلاندوز به شهرستان را از دیگر مطالبات مردم منطقه عنوان و بر پیگیری و رفع آنها تاکید کرد.

2 Comments (Open | Close)

2 Comments To "جاده اردبیل- پارس آباد به کشتارگاه تبدیل شده است"

#1 Comment By عدالت On 2016/09/03 @ 4:06 ق.ظ

سخنی تکراری و دریغ از کوچکترین عملی در رفع آن

#2 Comment By دلیر On 2016/09/04 @ 12:16 ب.ظ

همه این موارد را همگان بهتر از نماینده محترم می دانند. وظیفه شما ی نماینده دیگر اعلام عملکرد است نه بیان مشکلات!!