امروز: سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : نوامبر 9th, 2015 4:10 | کد خبر : 14953 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

۲۸آذر، آغاز ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی مجلس دهم/ فعالیت های تبلیغی کاندیداهای احتمالی پارس آبادو بیله سواررصد می شود

فرماندار پارس آبادمغان گفت: زمان ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از ۲۸ آذرماه امسال به مدت یک هفته تعیین شده است.

به گزارش مغانه، مهدی احمدی امروز دوشنبه در جلسه مشترک با رئیس هیات نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه پارس آباد و بیله سوار افزود: برای برگزاری یک انتخابات سالم و پروشور و حراست و صیانت از آرای مردم با تعامل و همکاری تمامی دستگاه های اجرایی و امنیتی در تلاش هستیم.

وی با بیان اینکه مجریان انتخابات امانتدار آرای مردم هستند، اظهار کرد: انتخابات امانت مردم در دست دولت است از این روی مجریان انتخابات باید بکوشند تا از این امانت‌ به بهترین نحو ممکن حفاظت و پاسداری کنند.

وی با بیان اینکه تمام اقدامات و فعالیت های تبلیغی کاندیداهای احتمالی نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه پارس آباد و بیله سوار رصد می شود، اظهار کرد: با کسانی که قانون انتخابات را مراعات نکنند و به فعالیت ها و شیوه های غیرقانونی متوسل شوند برخورد خواهد شد.

وی نامزدهای احتمالی نمایندگی مجلس دهم و هواداران آنها را از تخریب و توهین یکدیگر بر حذر داشت و از آنها خواست ، با اجتناب از هرگونه فعالیت های خلاف قانون در برگزاری یک انتخابات سالم مشارکت و همکاری کنند.

وی از احتمال افزایش تعداد صندوق های اخذ رای به لحاظ افزایش جمعیت در این حوزه خبر داد و گفت: به منظور افزایش هماهنگی و تعامل با هیات نظارت بر انتخابات، همایش مشترک مجریان و ناظران انتخابات در این شهرستان برگزار می شود.

به گزارش مغانه، انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به صورت همزمان در هفتم اسفند ماه ۱۳۹۴برگزار می‌شود.

شهرستان های پارس آباد و بیله سوار مغان دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

DSC02423_29034

DSC02422_29035

 

اخبار مرتبط

نظرات

دلسوز مغان

امیدوارم این ۲۸ آذرماه ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی مجلس دهم مصادف با پایان احساسات طایفه ای وفامیلی باشد انشالله
ببرکت صلوات بر محمد وال محمد
اللهم صل علی محمد و ال محمد

پارس آبادی

انشاالله با انتخاب دکتر ایرج بیگدیلو احساسات طایفه ای و فامیلی به پایان می رسد، چرا که تعهد و ایمان ایشان در کنار علم و عمل فوق العاده و بی نظیرشان تضمین کننده افق دید بالا و توانمندی دکتر ایرج بیگدیلو می باشد، لذا وی می تواند منطقه مغان را به حق و حقوق واقعی خود برساند. انشاالله

هموطن

دکتر بیگدیلو تنها چاره ساز دردهای سنگین و نهفته مغان، بطور قاطع انتخاب همه دلسوزان و دردمندان منطقه مغان می باشد، داقعاً ایشان لیاقت ریاست جمهوری دارند، اگر کاندید شوند مطمئناً دلشان برای آبادانی مغان می تپد.

هموطن

دکتر بیگدلو شایسته ترین است.

نوجوان

همیشه مردم مغان بیگانه پرست هستن یکی اومده دو ماه مسول شده باید نماینده بشه؟متاسفم

همشهری ه - گ

واقعا چرا همشهریان محترم- مسولان که سخنوری خوب بلدند و فقط حرف می زنند دوست دارند تورا خدا ما مردانی همچون دکتر هاشم اقازاده استاد و نخبه دانشگاه تهران- دکتر حسن الماسی – دکتر عباس تابش- مهندس سلیمان فهیمی- دکتر پور حسین قاضی دیوان و سایر عزیزان را داریم مگر بیگدیلو با سواد تروجسارت تر و نفوذتر از اینها مباشد قطعا خیر- لطفا معقولانه فکر کنید عزیزان مثل فرماندار فعلی که فقط سخنوری بلده و روز خودت را داره سپری می کنه واقعا برای نماینده فعلی هم متاسفیم

دانشجو

حقیقتاً دکتر بیگدلو متعهدتر، با سوادتر، همچنین با نفوذتر و باشجاعت تر از سایرین است.

ناشناس

مهندس سلیمان فهیمی هم از لحاظ سواد از همه بالاتر هم از لحاظ سابقه مدیریتش