امروز: پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : دسامبر 24th, 2014 6:17 | کد خبر : 8262 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

تکمیل مدارس نیمه تمام پارس آباد در اولویت کاری اداره کل نوسازی استان اردبیل قرار دارد

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: تکمیل و تجهیز پروژه های آموزشی در حال اجرای پارس آباد در اولویت کاری این اداره کل قرار دارد.

به گزارش مغانه، یاور وحدتی پور در بازدید از مدارس در دست احداث شهرستان پارس آباد افزود: با تکمیل و بهره برداری از طرح های نیمه تمام پارس آباد، مشکل کمبود فضای فیزیکی در این منطقه مرزی تا حدود زیادی برطرف می شود.

وی، با بیان اینکه هم اکنون چندین پروژه آموزشی، ورزشی و نمازخانه با پیشرفت فیزیکی متفاوت در پارس آباد اجرا می شود، اضافه کرد: تعدادی از این طرح ها تا دهه مبارک فجر امسال تکمیل و تحویل آموزش و پرورش خواهد شد.

فرماندار پارس آباد نیز گفت: آموزش و پرورش بزرگترین دستگاه فرهنگی کشور بوده و نظر به گستردگی و اعتماد عمومی به آموزش و پرورش، نباید رسالت اصلی آن که همان تعلیم و تعلم است تحت تاثیر مسایل و مشکلات آن قرار بگیرد.

ناصر نصیری، تحقق آن را نیازمند توجه، اهتمام و تلاش ویژه و مستمر در حل مسایل و مشکلات این دستگاه عظیم دانست و با اشاره به جایگاه آموزش و پرورش در تربیت نیروی انسانی ماهر گفت: تامین و تجهیز فضاهای آموزشی به منظور استفاده ازظرفیت هاو استعدادهای جوانان شهرستان نقش بسزایی در تحقق شعار امسال دارد.

او ضمن تقدیر و تشکر از مدیر کل نوسازی استان اردبیل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد به خاطر پیگیری پروژه های آموزشی این منطقه، بر ضرورت تسریع در روند اجرایی مدارس نیمه تمام تاکید کرد.

به گزارش مغانه، مدارس نیمه تمام ارشاد، حکمت، شهید صدر روستای گوشلو، بلال حبشی روستای محمد رضالو، از جمله طرح هایی بود که مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل به اتفاق فرماندار و مدیر آموزش و پرورش پارس آباد با بازدید از آنها در جریان موانع و مشکلات و آخرین وضعیت این پروژه های قرار گرفتند.

gpic299_4 gpic299_5 gpic299_6 gpic299_3

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

ناشناس

همواره بازدیدمیشودولی به وعده هاعمل نمی شود