- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

تکمیل طرح های عمران شهری موجب تحول چهره پارس آباد می شود

به گزارش مغانه، اکبر صمدی در جریان بازدید از طرح های عمران شهری پارس آباد افزود: مشارکت فعال شهروندان در پرداخت عوارض های مختلف، سبب افزایش درآمدهای عمومی شهرداری ، اجرای به موقع طرح های تدوین شده و ارائه خدمات بهتر و افزون تر خواهد شد.

وی با تاکید بر تسریع در اجرای طرح های عمرانی، اظهار کرد: شهر پارس آباد که دومین شهر بزرگ استان اردبیل می باشد باید در شأن مردم بزرگوار این شهر ساخته شود.

وی با قدردانی از خدمات و عملکرد شورای شهر و شهرداری پارس آباد، از مدیران دستگاه های دولتی منطقه خواست با پرداخت مطالبات شهرداری، این نهاد مردمی را در اجرای برنامه ها و خدمات رسانی بهتر به مردم مساعدت کنند.

شهردار پارس آباد نیز با ارائه گزارشی از مراحل اجرایی پروژه های عمران شهری گفت: در طول شش ماهه اخیر سه هزار و ۱۰۰ تن آسفالت و حدود هفت میلیارد ریال انواع مصالح در کارگاه تولید مصالح شهرداری پارس آباد تولید شده است.

خیرالله سربلند اظهار کرد: در سه ماه اخیر برای آسفالت و لکه گیری خیابان ها و معابر شهر همچنین دو هزار و ۶۰۰تن آسفالت با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال مصرف شده است.

وی ضمن قدردانی از حمایت و پشتیبانی فرماندار پارس اباد به اجرای پیاده روسازی با کفپوش بتنی در خیابان اصلی شهر و تعدادی از پارکها و میادین و سایر خدمات شهری اشاره کرد و گفت: برای اجرای این طرح ها بالغ بر ۱۵میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر پارس آباد نیز با بیان اینکه این شهر در مسیر توسعه و آبادانی قرار دارد، اضافه کرد: با حمایت اعضای شورای شهر و تلاش شبانه روزی مجموعه شهرداری، این شهر به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده است.
حسن حسین اوغلی افزود: تمام سعی ما این است که با اجرای طرح های عمرانی و خدمات رسانی مطلوب بتوانیم مشکلات را حل و رضایت شهروندان و آحاد مردم را جلب کنیم.

وی با اشاره به شروع عملیات لکه گیری آسفالت خیابان های اصلی شهر اضافه کرد: با اجرای این طرح‌ها چهره این شهر مرزی دگرگون شده و بستر توسعه پایدار و آبادانی و رونق این شهرستان مهیا می شود.
وی همچنین از اتمام طرح بهسازی پارک شهری جانبازان با یک میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال اعتبار خبر داد و گفت: بهسازی پارک شاهد نیز با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال با شتاب خوبی در حال اجراست.

به گزارش مغانه، در این بازدید، فرماندار شهرستان پارس آباد به‌ همراه شهردار، رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر از روند اجرای پروژه‌های عمران شهری از جمله لکه گیری آسفالت خیابان ها و پیاده روسازی خیابان امام خمینی(ره) دیدن کرد.

DSC08177_33765 DSC08178_33766 DSC08186_33767 DSC08199_33768

 

 

 

1 Comment (Open | Close)

1 Comment To "تکمیل طرح های عمران شهری موجب تحول چهره پارس آباد می شود"

#1 Comment By علی رضا ارژنگی( شهر در مسیر توسعه و عمران و آبادانی قرار گرفته است ) On 2016/05/16 @ 6:21 ق.ظ

حرکت های خوب و بموقع شهردار و شورای شهردر بهترین زمان و در چنین شرایط آب و هوای در عمران و آبادانی شهر آنهم در اکثر مناطق مختلف شهر از جمله در پارک ها ، خیابانها و کوچه ها و تعریض خیابانها از جمله خیابان شهید رجایی قابل تقدیر و قدردانی است واین عمران و آبادانی به خصوص در ۵ و ۶ ماه گذشته رضایت و خوشحالی مردم و شهروندان دومین شهر بعد از مرکز استان گردیده است و به گفته رییس محترم شور ای شهر این شهر در مسیر توسعه و آبادانی قرارگرفته است . انشاالله مردم و شهروندان و ادا رات و شرکتها و کارخانجات که به شهرداری بدهکارند نیز با پرداخت بموقع عوارض، مشارکت جدی داشته باشند تا یک شهرزیبا در کنار رودخانه پر آب ارس و قابل قبول ودر شان این مردم مرزنشین و همیشه در صحنه داشته باشیم .