- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

تکمیل بیمارستان 120تخت خوابی پارس آباد نیازمند 120میلیارد ریال اعتبار است

IMG_0085

به گزارش مغانه، ایرج بیگدلو در بازدید مجید انصاری معاون پارلمانی رییس جمهور از این طرح بزرگ ملی افزود: عملیات اجرایی این پروژه در سال 86شروع شده و تاکنون 150میلیارد ریال هزینه در برداشته است.

حجت الاسلام حبیب برومند، نماینده پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: امسال مبلغ اعتباری خوبی برای بیمارستان 120تختخوابی پارس آباد در نظر گرفته شده است که امیدواریم با تخصیص و تامین به موقع آن، روند اجرایی این طرح شتاب بیشتری داشته باشد.

وی، با بیان اینکه پارس آباد علاوه بر مردم منطقه به شهرستان های بیله سوار و گرمی و مناطقی از استان آذربایجان شرقی خدمات درمانی ارائه می دهد، بر تخصیص اعتبار کافی و تجهیز این بیمارستان تاکید کرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور نیز، گفت: دولت با وجود محدودیت شدید بودجه ای، در حوزه سلامت 80هزار میلیارد ریال در اختیار وزارت بهداشت و نظام بیمه ای کشور قرار داده است تا بیمارستان های دولتی سهم بیشتری از هزینه درمان مردم را تقبل کند.

مجید انصاری افزود: این روند و حرکت تا رسیدن به نقطه ی مطلوب و پوشش کامل بیمه ها در سراسر کشور و ارائه خدمات درمانی ارزان قیمت در تمام بیمارستان ها ادامه می یابد.