- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

تکمیل بیمارستان ۱۲۰تختخوابی از نیازهای مهم پارس آباد است

به گزارش مغانه، خلیل محبت خواه در بازدید از پروژه های در دست اجرای این اداره کل در پارس آباد افزود: اولویت اول راه و شهرسازی در شهرستان پارس آباد احداث مسیر چهارخطه پارس آباد – سه راهی سربند می باشد که قسمت اول آن به طول ۴ کیلومتر اجرا گردیده و ۴ کیلومتر بعدی نیز در صورت مساعد بودن شرایط جوی احداث خواهد شد.

وی اظهار داشت: شهرستان پارس آباد پتانسیل های بالقوه زیادی دارد و استفاده از توان مالی سرمایه گذاران بخش خصوصی می توان گامهای مهمی در توسعه و آبادانی بیشتر این خطه زرخیز برداشت.

محبت خواه گفت: اولویت اول راه و شهرسازی در شهرستان پارس آباد احداث مسیر چهارخطه پارس آباد – سه راهی سربند می باشد که قسمت اول آن به طول ۴ کیلومتر اجرا گردیده و ۴ کیلومتر بعدی نیز در صورت مساعد بودن شرایط جوی احداث خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل همچنین به بهسازی و لکه گیری ۵ کیلومتر از راه روستایی عربلو – حاج عوض اشاره کرد و اظهار داشت: ارتقای مشخصات این راه روستایی به جاده فرعی به طول ۳۲ کیلومتر جزو اولویت های راه و شهرسازی در شهرستان پارس آباد می باشد که راه ارتباطی ۲۲ روستای پرجمعیت را تشکیل می دهد و درصورت تامین اعتبار مورد نیاز عملیات ارتقای آن آغاز خواهد شد.

وی گفت: برای آسفالت جاده هایی که نیاز به روکش دارند برنامه ویژه ای داریم و تمام تلاش خود را جهت ایمن سازی کلیه محورهای مواصلاتی استان به کار خواهیم بست.

محبت خواه گفت: خوشبختانه مسکن مهر در این شهرستان پیشرفت خوبی داشته و اداره راه و شهرسازی شهرستان نیز در خصوص آماده سازی و محوطه سازی و تسطیح کمک تعاونی های دست اندرکار خواهد بود.

1 Comment (Open | Close)

1 Comment To "تکمیل بیمارستان ۱۲۰تختخوابی از نیازهای مهم پارس آباد است"

#1 Comment By شکرزادهk On 2015/11/13 @ 6:10 ب.ظ

عالیه