امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : نوامبر 12th, 2015 7:55 | کد خبر : 14977 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

تکمیل بیمارستان ۱۲۰تختخوابی از نیازهای مهم پارس آباد است

مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل با تاکید بر اینکه تکمیل بیمارستان ۱۲۰تختخوابی پارس آباد از نیازهای مهم و حیاتی پارس آباد می باشد گفت: این طرح هم اکنون بالای ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و درصورت تامین اعتبارات مورد نیاز تا پایان سال مالی سال ۹۵ به اتمام می رسد.

به گزارش مغانه، خلیل محبت خواه در بازدید از پروژه های در دست اجرای این اداره کل در پارس آباد افزود: اولویت اول راه و شهرسازی در شهرستان پارس آباد احداث مسیر چهارخطه پارس آباد – سه راهی سربند می باشد که قسمت اول آن به طول ۴ کیلومتر اجرا گردیده و ۴ کیلومتر بعدی نیز در صورت مساعد بودن شرایط جوی احداث خواهد شد.

وی اظهار داشت: شهرستان پارس آباد پتانسیل های بالقوه زیادی دارد و استفاده از توان مالی سرمایه گذاران بخش خصوصی می توان گامهای مهمی در توسعه و آبادانی بیشتر این خطه زرخیز برداشت.

محبت خواه گفت: اولویت اول راه و شهرسازی در شهرستان پارس آباد احداث مسیر چهارخطه پارس آباد – سه راهی سربند می باشد که قسمت اول آن به طول ۴ کیلومتر اجرا گردیده و ۴ کیلومتر بعدی نیز در صورت مساعد بودن شرایط جوی احداث خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل همچنین به بهسازی و لکه گیری ۵ کیلومتر از راه روستایی عربلو – حاج عوض اشاره کرد و اظهار داشت: ارتقای مشخصات این راه روستایی به جاده فرعی به طول ۳۲ کیلومتر جزو اولویت های راه و شهرسازی در شهرستان پارس آباد می باشد که راه ارتباطی ۲۲ روستای پرجمعیت را تشکیل می دهد و درصورت تامین اعتبار مورد نیاز عملیات ارتقای آن آغاز خواهد شد.

وی گفت: برای آسفالت جاده هایی که نیاز به روکش دارند برنامه ویژه ای داریم و تمام تلاش خود را جهت ایمن سازی کلیه محورهای مواصلاتی استان به کار خواهیم بست.

محبت خواه گفت: خوشبختانه مسکن مهر در این شهرستان پیشرفت خوبی داشته و اداره راه و شهرسازی شهرستان نیز در خصوص آماده سازی و محوطه سازی و تسطیح کمک تعاونی های دست اندرکار خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظرات

شکرزادهk

عالیه