امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : مارس 16th, 2015 4:47 | کد خبر : 9912 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

توزیع میوه شب عید در پارس آبادمغان آغاز شد+تصاویر

رئیس اداره تعاون روستایی پارس آبادمغان از شروع عملیات عرضه میوه شب عید به قیمت مصوب در سطح این شهرستان خبر داد.

حمید صولت در گفت و گو با مغانه افزود: امسال براساس تصمیمات متخذه در جلسه ستاد تنظیم بازار کشور ، مسئولیت توزیع میوه شب عید هموطنان به وزارت جهادکشاورزی به تصدی گری سازمان تعاون روستایی ایران واگذار شده است.

وی افزود: در اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار استان و شهرستان، با حضور اعضای ستاد منطقه کار تعیین سهمیه و مکان یابی به منظور عرضه هرچه بهتر میوه موردنیاز شهروندان انجام و ۱۱نقطه در نظر گرفته شد.

وی اضافه کرد: به منظور رفاه حال شهروندان و دسترسی آسان مردم به مراکز توزیع، هشت مرکز در شهر پارس آباد و در بخش های اصلاندوز ، تازه کند و اسلام آباد هرکدام یک نقطه فعال شده است.

به گفته صولت، کار توزیع میوه شب عید مردم منطقه از امروز با نصب و استقرار چادر، در مراکز مذکور شروع شده و تا شب عید ادامه می یابد.

او اضافه کرد: در این غرفه ها پرتقال تامسون به قیمت مصوب ۲۹هزار ریال و سیب قرمز به نرخ دولتی ۲۵هزار ریال برای مصرف کنندگان عرضه می شود.

وی با اشاره به اینکه این میوه ها از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردارند، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف و کاستی در این زمینه مراتب را فوراً گزارش دهند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

 

IMG_0005 IMG_0007 IMG_0008 IMG_0010

 

اخبار مرتبط

نظرات