- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

توزیع بیش از ۱۵ هزار تن آسفالت در سطح معابر شهر پارس آباد

مغانه آنلاین- چهارشنبه۳۱-۰۱-۱۴۰۱

به گزارش خبرنگار مغانه آنلاین، شاپور کریمی در حاشیه بازدید از پروژهای عمرانی در سطح شهر اظهار داشت: طرح لوله گذاری جهت جمع آوری و روان سازی آب های سطحی هسته اصلی و مرکزی شهر در چند روز آینده به اتمام می رسد.

شهردار پارس آباد ضمن اعلام این خبر افزود : برای اولین بار طرح جمع آوری و روان سازی آبهای سطحی بانصب لوله های پلی اتیلن سایز ۸۰۰ دو جداره ، در جهت جمع آوری و هدایت آب های سطحی که در آخر روزهای سال ۱۴۰۰  شروع شده بود در شرف پایان این طرح مهم هستیم.

شهردار با اشاره به اهمیت موضوع و اجرای این طرح افزود: با اجرای این طرح که از چهارراه امام خمینی (ره) تا میدان قیام و میدان شهید سردار سلیمانی ادامه خواهد داشت ، مشکل چندین ساله آبگرفتگی در میدان قیام و جلوی بازارچه شهید تیمورپور و میدان شهید سردار سلیمانی برای همیشه رفع خواهد شد.

کریمی اضافه کرد، این طرح با اعتبار بالغ بر یک میلیارد و پانصد  میلیون تومان از محل اعتبارات داخلی شروع شده است که انشاالله با اتمام آن و روان سازی دیگر شاهد آبگرفتگی نخواهیم بود.

دکتر شاپور کریمی با تاکید بر ضرورت تحقق عملیات عمرانی  وجدول‌گذاری معابر خبر داد و گفت : عملیات  جدول گذاری خیابان پزشکان به طول ۶۰۰ متر  و همچنین با هدف زیباسازی و چراغانی  که جمعا بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان در راستای تسهیل تردد عابرین پیاده و وسائط نقلیه هزینه شده است.

شهردار پارس آباد مغان خاطر نشان کرد: به منظور زیباسازی فضاهای شهری، شهرداری  اقدام به برنامه ریزی و اجرای عملیات رنگ آمیزی  و همچنین نصب چراغ های دفنی در خیابان ها و میادین و بلوارهای شهر  نموده و آنرا ادامه می دهد.

وی بیان کرد : نصب این چراغ‌های تزئینی، زیبایی و نورپردازی خاصی به خیابان های سطح شهر  بخشیده و مبلغ ۱۳۰ میلیون تومان اعتبار در این خصوص اختصاص داده ‌شده است.

خبرنگار مغانه آنلاین- جمشید کریمی