- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

تور جنجالی فرهنگیان به آنتالیا لغو شد/ عذرخواهی آژانس مسافرتی

به گزارش مغانه، این شرکت تورهای خود به مقصد آنتالیا را لغو کرده اما سایر تورهای متنوع داخلی و خارجی اعم از زیارتی و سیاحتی با رعایت موازین قانونی، شرعی و اخلاقی با تسهیلات ٨ الی ٢٠ میلیون ریال ویژه فرهنگیان را برگزار می‌کند.

این شرکت اعلام کرده که بسته تورهای خارجی شرکت زاگرس همانند سایر شرکت های گردشگری و مسافرتی، به طور معمول شامل مقاصدی از کشورهای مختلف است. با این حال اگر قرار داشتن یک مقصد خاص در بین این تورها موجب آزرده شدن خاطر فرهنگیان گرانمایه شده است، شرکت زاگرس با احترام به جامعه شریف فرهنگیان، ضمن عذرخواهی از این عزیزان، تور مذکور را لغو و فرایند ثبت نام و اجرای آن را کان لم یکن اعلام می‌کند.

با این حال، سایر تورهای شرکت زاگرس برای استفاده فرهنگیان عزیز با ارائه تسهیلات در قالب اقساط ٦ الی ١٨ ماهه و با کارمزد ٣ الی ٩ درصد برگزار می شود.

این شرکت با اخذ مجوزهای لازم، همانند سایر شرکت‌های گردشگری فعال در کشور، تمامی خدمات قابل ارائه در صنعت گردشگری را در اختیار تمامی هموطنان به طور عام و فرهنگیان شاغل و بازنشسته به طور ویژه قرار می‌دهد و یکی از اولین شرکت‌های جهانگردی دارای نشان حلال جهانی به شماره ٥٥٥٥ و برگزار کننده تورهای حلال است. تعهد به این موضوع و موازین قانونی، شرعی و اخلاقی، سلامت تورهای برگزار شده توسط این شرکت را تضمین می‌کند.

از این رو، برگزاری تورهای زیارتی به ویژه به عتبات عالیات در اولویت شرکت زاگرس قرار دارد. در ٣٠ دی ماه ١٣٩٣ نخستین گروه ١٠٠ نفره از فرهنگیان زاهدان به عتبات عالیات اعزام شدند و در حال حاضر بستر لازم برای آغاز اعزام فرهنگیان به مشهد از اول اسفند به صورت اقساط ٦ ماهه و کارمزد ٣ درصد فراهم شده است.

تور تخصصی آموزشی معلمان و مدیران به مقصد مالزی با هدف بازدید از مراکز آموزشی کشور مالزی و تعامل با فرهنگیان و دانشگاهیان این کشور، تورهای دانش آموزی و تور حلال در ایام نوروز ٩٤ به مقصد کشور صربستان و مالزی از تورهای ویژه شرکت زاگرس برای فرهنگیان محسوب می‌شوند.

شرکت زاگرس مجری برگزاری اغلب تورهای داخلی و تعداد اندکی تورهای خارجی است اما به دلیل ظرفیت محدود در ارائه خدمات به ویژه در زمینه تورهای خارجی از ظرفیت سایر شرکت‌های مسافرتی و گردشگری استفاده می‌کند. مهر