امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آگوست 28th, 2015 10:54 | کد خبر : 13725 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

تمام مطالبات گندم کاران پارس آبادمغان پرداخت شد

رئیس اداره تعاون روستایی پارس آباد مغان گفت: تمام مطالبات کشاورزان این شهرستان بابت خرید تضمینی گندم و جو سال ۹۴به حساب هایشان واریز شده است.

حمید صولت روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار مغانه افزود: فقط تعداد انگشت شماری از گندم کاران به علت اشتباه در ارائه و ثبت شماره حساب و کد ملی نتوانستند طلب خود را دریافت کنند که این اشکال اصلاح شده و به زودی مطالبات این افراد نیز پرداخت خواهد شد.

وی ادامه داد: امسال خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در پارس آباد با افزایش هشت شعبه نسبت به پارسال، در ۱۴مرکز خرید تضمینی ظرف ۲۰روز به صورت شبانه روزی انجام شد.

وی با اعلام اینکه شرکت های تعاون روستایی به عنوان مباشر شرکت غله و خدمات بازرگانی کار خرید تضمینی گندم مازاد برنیاز کشاورزان را بر عهده داشتند، اضافه کرد: در سایه ی برنامه ریزی خوب و پیگیری های جدی مدیرکل سازمان تعاون روستایی استان و تلاش مضاعف همکاران و افزایش مراکز خرید، در روند عملیات خرید گندم از کشاورزان هیچگونه خللی ایجاد نشد.

وی میزان گندم خریداری شده در مراکز خرید تعاون روستایی در پارس آباد و بیله سوار در سال جاری را حدود ۱۴۰تن ذکر کرد و افزود: از این رقم۶۰هزار تن در پارس آباد و حدود ۸۰هزار تن در شهرستان بیله سوار خریداری شده است که در مقایسه با میزان گندم خریداری شده در سال ۹۳افزایش چشمگیری را نشان می دهد.

اخبار مرتبط

نظرات

تعدادي ازكشاورزان بارساباد

اقای مهندس حمیدصولت ازشمابه علت زحمات وبرداخت به موقع حسابهای محصولات تشکر میکنیم

تعدادي ازكشاورزان بارساباد

ماازاقای مهندس حمیدصولت تشکرمیکنیم

وحدت

دیدگاه مارا بنویس برادر پنهان نکن