- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

تقویت هیات های ورزشی استان اردبیل در گرو حمایت حامیان مالی است

به گزارش روز چهارشنبه مغانه، ایوب بهتاج در جلسه هیات های ورزشی پارس آباد مغان با اشاره به توانمندی های ورزشی پارس آباد مغان افزود: در یک سال اخیر با ۱۱ مورد سفر به این شهرستان پیگیر مسائل و مشکلات هیات های ورزشی هستیم و تمام قول های داده شده در جلسات اخیر عملی شده است.

وی گفت: به زودی استخر شهید هاشمی توسط مسوولان استانی و شهرستانی افتتاح شده و در اختیار اهالی و ورزشکاران قرار خواهد گرفت.

او اظهار کرد: همچنین یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعتبار برای محوطه سازی استادیوم تختی تخصیص یافته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل نسبت به تجهیز هیات های ورزشی قول مساعد داد و اظهار کرد: به لحاظ مرزی بودن شهرستان و تهاجم فرهنگی غربی ها و سرمایه گذاری های آنها نسبت به منحرف کردن قشر جوان باید توجه بیشتری به این منطقه داشته باشیم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل ، انور موسی زادگان ، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس آباد نیز در این جلسه گفت: امسال یک هزار و ۷۰۰ ورزشکار در این شهرستان سازمان دهی شدند که رشد ۵۰ درصدی نشان می دهد و این نتیجه نظارت و ساماندهی اماکن های ورزشی می باشد.

وی همچنین با اشاره به جایگاه ورزش شهرستان رنکینگ استانی و کشوری افزود: پتانسیل و ظرفیت بالای ورزشکاران و جوانان این منطقه می طلبد تا با هماهنگی و تلاش مضاعف هیات های ورزشی هم در مسابقات کشوری و هم در مسابقات برون مرزی نمود یابند.

حجت الاسلام حبیب برومند نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی هم گفت: پارسال از اعتباری که از ماده ۱۸۰ در اختیار نمایندگان بود پنج میلیارد ریال به بخش ورزش این شهرستان اختصاص یافت.

وی افزود: اداره ورزش و جوانان پارس آباد در مقایسه با شهرستان های استان از لحاظ نیروی انسانی در حد مطلوبی نیست و باید نسبت به جذب سه نفر از نیروهایی که به صورت قراردادی در هیات های ورزشی فعالیت می کنند اقدام شود.