امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : می 9th, 2018 7:51 | کد خبر : 22708 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

تغییر زودهنگام فرمانداران پارس آباد به زیان منطقه است

امام جمعه پارس آباد مغان گفت: تغییر زودهنگام و پی در پی فرمانداران پارس آباد به زیان منطقه بود باعث بروز مشکلات در این شهرستان مرزی شده است.

به گزارش مغانه آنلاین، حجت الاسلام رشادی امروز چهارشنبه در آئین تودیع و معارفه فرماندار پارس آباد افزود: در پنج سال اخیر پارس آباد با روند تغییر و جابجایی فرمانداران روبه رو بوده است به طوری که این شهرستان مرزی در مدت یادشده پنج فرماندار به خود دیده که این موضوع باعث متضرر شدن مردم  و بروز مشکلات عدیده شده است.

به گفته وی، این منطقه با مشکلات و نارسایی های زیادی دست و پنجه نرم می کند که یکی از علل مهم آن همین بحث تغییر زودهنگام و پی در پی فرمانداران است.

وی با اشاره به نقش و جایگاه برجسته فرماندار در عملیاتی کردن و تحقق اهداف و سیاست های دولت گفت: حکم فرماندار باید ثبات داشته باشد و به گونه ای نباشد که یک مقام مسوولی بگوید چون برنامه ها و فعالیت های فرماندار با سلیقه من همخوانی ندارد باید عوض شود.

وی اضافه کرد: اگر فرمانداران ثبات لازم را نداشته باشند و تغییر پست های فرمانداری به فاصله کوتاه از هم انجام شود نباید انتظار حل مشکلات مردم و پیشرفت منطقه را داشت.

وی با قدردانی از اقدامات و فعالیت های موثر “اکبر صمدی” در طول تصدی سمت فرمانداری این شهرستان، افزود: وی از زمان معارفه تا ثانیه های آخر مسوولیتش، از هیچ تلاشی در راستای توسعه و عمران منطقه و گشودن گره از مشکلات مردم فروگذار نکرد که جای قدردانی دارد.

رشادی با اشاره به مسوولیت ها و سوابق “علی علایی” فرماندار جدید این شهرستان گفت: فرماندار جدید نیز با توجه به سوابقی که دارد بدون شک در پیشبرد امور موفق خواهد بود و ما در حد وسع و توان از تمام فعالیت ها و برنامه هایی که به حل مشکلات مردم و عمران و آبادانی منطقه کمک کند حمایت خواهیم کرد.

 

اخبار مرتبط

نظرات