- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

تعیین تکلیف صلاحیت هفت کاندیدای نمایندگی مجلس در استان اردبیل

به گزارش روز دوشنبه مغانه، منابع موثق گزارش دادند وضعیت هفت کاندیدایی که تایید یا رد صلاحیت آنها نامشخص اعلام شده بود مشخص و همه آنها تعیین تکلیف شده اند.

پس از اعلام نتیجه بررسی صلاحیت ها توسط شورای نگهبان ، وضعیت نهایی صلاحیت هفت کاندیدا نامشخص بود اما امروز اعلام شد که از این تعداد سه کاندیدا در نهایت تایید صلاحیت شده اند و چهار کاندیدای دیگر رد صلاحیت شده اند.

در حوزه انتخابیه مرکز استان وضعیت صلاحیت دو کاندیدا نامشخص بود که بنا بر این گزارش با اعلام نظر نهایی شورای نگهبان ، اکبر نیکزاد در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین تایید صلاحیت شد و صلاحیت کاندیدای دیگر تایید نشده است.با حضور قطعی نیکزاد در رقابت های انتخاباتی ، آرایش انتخاباتی هواداران کاندیداهای اصولگرا در مرکز استان به هم می خورد.

در عین حال در حوزه انتخابیه خلخال و کوثر صلاحیت محمد یعقوب یوسفی هشجین و سید مهدی خالصی زاده تایید شده است اما در این حوزه نیز دو تن از کاندیداهای دیگر رد صلاحیت شده اند.

گفتنی است که صلاحیت یکی از چهره های مطرح در حوزه انتخابیه پارس آباد و بیله سوار که پیش تر وضعیت اش نامشخص اعلام شده بود رد شده است.

منبع: تابناک

2 Comments (Open | Close)

2 Comments To "تعیین تکلیف صلاحیت هفت کاندیدای نمایندگی مجلس در استان اردبیل"

#1 Comment By شهروند پارسابادی On 2016/02/08 @ 11:16 ب.ظ

سلام آقای رییس این سایت خواهشن این رو به شهرداری برسانید این چه بریدگی در کمربندی پارسایاد استش امروز باز کردید که باعث تصادف هم شده خواهشن این رو رسانه ای کنید

#2 Comment By رامین شهروند پارس آبادی On 2016/02/11 @ 6:50 ق.ظ

تورو خدا به این آسفالت های خیابان ها رسیدگی کنید به خصوص به کمر بندی با اون باز کردن بریدگی جدید