امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آوریل 19th, 2014 4:30 | کد خبر : 3699 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

تعداد افراد متقاضي يارانه از مرز 70 میلیون نفر گذشت/ سازمان هدفمندی:آمار ثبت‌ نام کنندگان مورد تایید نیست

سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها هرگونه آمار منتشر شده مبنی بر تعداد ثبت نام ‌کنندگان برای دریافت یارانه نقدی را تایید نکرد.

2185573_809
به گزارش مغانه به نقل از  باشگاه خبرنگاران ٬ برخی خبرگزاری ها از تعداد متقاضیان دریافت یارانه نقدی در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها خبر می دهند که بر اساس آن تعداد افراد ثبت نام شده از مرز 70 میلیون نفر گذشته است.

به عبارت دیگر، از 24 میلیون خانوار ایرانی که در فاز اول هدفمندی یارانه‌ها یارانه نقدی می‌گرفتند، تاکنون حدود 22 میلیون خانوار خواستار تداوم پرداخت یارانه نقدی شده‌اند و قطعا این تعداد در روزهای شنبه و یکشنبه( فرصت مجدد برای جاماندگان) بیشتر هم خواهد شد.

بر اساس این گزارش اما سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها هرگونه آمار منتشر شده مبنی بر تعداد ثبت نام ‌کنندگان برای دریافت یارانه نقدی را تایید نکرد.

نرگس نجفی در مورد آمار‌های مربوط به تعداد ثبت‌نام کنندگان و یا انصراف‌دهندگان از دریافت یارانه نقدی اظهار کرد: هیچ کدام از آمارهایی که در برخی از رسانه‌ها منتشر شده است مورد تایید سازمان هدفمندی یارانه‌ها نیست.

 وی تاکید کرد: همان‌طور که پیش از این اعلام کرده بودیم، اعلام آمار دقیق حتما از طریق ستاد و سازمان هدفمندی یارانه‌ها و در قالب اطلاعیه رسمی منتشر می‌شود.

نظرات

ناشناس

با سلام و خسته نباشید.من تو سایت خبر پارساباد مغان خوندم که نوشته بود این موسسه غیر قانونیه!!!!!!!میخوام بدونم که ایا حقیقت داره؟اخه منم اینجا ثبت نام کردم.ممنون میشم که پاسخ صحیح بدین