امروز: پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : ژانویه 21st, 2015 10:05 | کد خبر : 8859 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

تظاهرات مردم پارس آباد در اعتراض به هتک حرمت پیامبر(ص) برگزار می شود

همزمان با سراسر کشور، جمعه این هفته تظاهرات مردم مومن و ولایی پارس آباد در محکومیت اهانت به ساحت پیامبر(ص) بعد از اقامۀ نماز پر صلابت جمعه برگزار می‌شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان پارس آباد با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: جمعه این هفته، تظاهرات اعتراض آمیز به هتک حرمت به ساحت قدسی پیامبر مهربانی و عطوفت، حضرت محمد مصطفی«صلی الله علیه و آله و سلم » بعد از اقامۀ نماز پر صلابت جمعه همزمان با سراسر کشور در شهرستان پارس آباد برگزار می شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پارس آباد ضمن دعوت از مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان، تاکید کرد که انتظار می رود که مردم همیشه در صحنه پارس آباد حضور پرشوری در آیین نماز دشمن شکن سیاسی و عبادی جمعه داشته باشند و پس از آن با حضور در راهپیمایی حرکت اهانت آمیزی را که اخیرا نشریه شارلی ابدو انجام داده اند را به شدت محکوم کنند.

این تظاهرات با شعار «لبیک یا رسول الله» و «همۀ ما، امت محمدی و عاشق رسول الله «صلی الله علیه و آله و سلم» هستیم در سراسر کشور پس از اقامۀ نماز جمعه و همزمان در پارس آباد از مصلی امام خمینی (ره) بطرف چهارراه این شهر برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظرات