امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آوریل 26th, 2015 6:11 | کد خبر : 10669 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

تصویب ۷ رشته در مقطع کار‌شناسی ارشد واحد پارس‌آباد مغان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد مغان از تصویب ۷ رشته دیگر در مقطع کار‌شناسی ارشد برای مهر سال جاری در این واحد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش مغانه به نقل از سنجش و دانش، اکبر جعفری در مراسمی که به مناسبت سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی پارس‌آباد مغان با حضور امام جمعه موقت این شهرستان، کارکنان و استادان این واحد دانشگاهی برگزار شد، اظهار کرد: هم اکنون چهار رشته در مقطع کارشناسی ارشد در این واحد دایر است که با ایجاد هفت رشته دیگر ، تعداد رشته های این مقطع به عدد ۱۱می رسد.

وی، حسابداری، مدیریت اجرایی، عمران سازه های آبی،عمران سازه های هیدرولیک، مشاوره وراهنمایی، مدیریت بازرگانی وکامپیوتر را رشته های مصوب برای این دانشگاه برشمرد.
وی با اشاره به برنامه ها و فعالیت های آتی این واحد، از ایجاد و راه اندازی شرکت دانش بنیان در آینده نزدیک توسط واحد پارس آباد خبر داد.

وی به فعالیت های این واحد در حوزه فرهنگی و ایثار و شهادت اشاره کرد و افزود: وظیفه دانشگاه‌ها و دانشگاهیان بسط و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع از آرمان های امام(ره) و شهیدان انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس است.

رئیس واحد پارس‌آباد مغان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از پیشروان فرهنگی کشور است که همواره خود را مدیون انقلاب و دلاورمردی‌های رزمندگان، آزادگان، ایثارگران و شهیدان می‌داند و در همه حال منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه و الگوی رفتار و عملکرد خویش قرار داده‌ است.

وی افزود: حضور ما در دفتر امام جمعه شهرستان پارس‌آباد مغان، تجدید میثاق با ولایت فقیه و مقام معظم رهبری بوده و حضور در یادمان شهدای گمنام تجدید میثاق با آرمان‌های شهداست.

مسئول دفتر امام جمعه شهرستان پارس‌آباد مغان نیز با قدردانی از حضور گرم کارکنان و استادان دانشگاه پارس‌آباد مغان در این مراسم از تلاش های دانشگاه و برنامه‌های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی تشکر کرد.

حجت‌الاسلام پورمحمد با بیان اینکه دانشگاه‌ها اهمیت به دانش و دانش‌افزایی را جزو رئوس برنامه‌های خود قرار دهند، گفت: اهمیت دادن به تعلیم و تربیت در جامعه اسلامی و اسلامی بارآوردن دانشجویان و آشنایی آنان با اهداف انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری از اقداماتی است که استادان دانشگاه‌ها در راستای تحقق آن باید تلاش کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پارس‌آباد نیز با قدردانی از برنامه های فرهنگی دانشگاه و حضور استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس‌آباد مغان در دفتر امام جمعه شهرستان و یادمان شهدای گمنام گفت: با پیشینه فرهنگی که دانشگاه آزاد اسلامی دارد انتظار این را هم داشتیم که در سالروز تاسیس دانشگاه پارس‌آباد مغان اجرای برنامه‌های معنوی و فرهنگی از سوی این واحد دانشگاهی باشیم. سایر دانشگاه‌ها نیز باید برنامه‌های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی را الگوی خود قرار دهند که در برنامه‌های ملی و مذهبی نیز حضوری گسترده و فعال داشته باشند.

سرگرد شاهی عنوان داشت: استادان دانشگاه‌ها باید تلاش در بسط و گسترش فرهنگ جهاد و ایثار و شهادت و تبیین منویات مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها را در برنامه‌های درسی و فعالیت‌های دانشگاهی خود قرار دهند.

سعید علیزاده رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پارس‌آباد نیز با حضور در این برنامه از عملکرد فرهنگی دانشگاه تشکر کرده و تکریم خانواده معظم شهدا و دفاع از ارزشهای انقلاب و بیان اهداف شهدا را از اولویت‌های برنامه‌های فرهنگی دانشگاه‌ها دانست.

به گزارش مغانه، دانشگاه آزاد اسلامی پارس‌آباد مغان از سال ۱۳۷۹فعالیت خود را آغاز کرده ودرحال حاضر حدود۲۲۰۰دانشجو در ۵۶رشته کاردانی،کارشناسی وکارشناسی ارشد در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

DSC00519

DSC00540

اخبار مرتبط

نظرات

دانشجو ی عمران

کار شناسی ارشد مهندسی عمران در زمان اقای شیر پور تصویب شد ولی تا به حال یک دانشجو پذیرش نشده چون زیر ساخت ها فراهم نیست در ۱۱ رشته دیگر هم همین طور ه زیر ساخت برای پذیرش دانشجو وجودندارد فقط امسال در رشته ادبیات فارس پذیرش شده است ان هم نیاز به زیر ساخت ندارد

اعتماد

دانشجوی محترم : حرف زدن که هزینه نمیخواد؟!!!!!!

همشهری

دانشجویی عمران عزیز من طرفدار این رئیس واحد نیستم اما محسن شیرپور در زمانی که رئیس واحد بود کدام رشته را به واحد آورد که کارشناسی ارشد را در دوره خودش به تصویب برساند واگر رشته کارشناسی ارشد درزمان محسن شیرپور تصویب شده بود پس چرا در این مورد رئیس محترم واحد تلاش میکنند که این رشته را به واحد بیارن اما کسی نیست که بگه قبلااین رشته تصویب شده وبدون تلاش بیاید این رشته را ببریدبه واحد خودتان که محسن شیرپور برایش خیلی زحمت کشیده است؟؟؟؟؟ پس در زمان ریاست محسن شیرپور هیچ رشته ای مورد تصویب قرار نگرفت که حالا باید آن رشته ها را به واحد بیارن