- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری در مغان به تصویب کمیسیون اقتصادی مجلس رسید

حجت الاسلام حبیب برومند در گفت و گو با خبرنگار مغانه افزود: در جلسه امروز (یکشنبه) کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بررسی لایحه تشکیل منطقه آزاد تجاری صنعتی به مساحت ۴۱هزار هکتار در شهرستان های مرزی استان اردبیل شامل پارس آباد، بیله سوار و بخشی از گرمی برای بار سوم مطرح شد و با بررسی نقشه پیشنهادی دولت لایحه مذکور به تصویب کمیسیون اقتصادی مجلس رسید.
نماینده مردم پارس آباد و بیله سوار در مجلس شورای اسلامی افزود: آخرین مرحله بررسی این لایحه، طرح و بررسی آن در صحن مجلس شورای اسلامی است که امیدواریم ظرف ماه های آینده با رای مثبت همکاران شاهد تصویب نهایی این لایحه باشیم.

وی تصریح کرد: با کمک همکارانمان به دنبال جمع آوری امضای نمایندگان مجلس برای یک فوریت این لایحه خواهیم بود تا هرچه سریعتر در صحن بررسی بشود.
برومند خاطر نشان کرد: همان طور که ماه گذشته در جلسه مجمع نمایندگان با “ اکبر ترکاندبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور توافق و اعلام شد، در صورت تصویب در صحن، لایحه به سرعت اجرا خواهد شد و در صورت رد لایحه در صحن نیز مسوولان منطقه آزاد ارس با هماهنگی دولت الحاق پارس آباد و بیله سوار به منطقه آزاد تجاری – صنعتی ارس را عملیاتی خواهند کرد.

وی ایجاد منطقه آزاد تجاری –صنعتی مستقل در شهرستان های پارس آباد، بیله سوار و گرمی مغان و یا الحاق این مناطق را از مطالبات جدی و حق مردم این خطه مرزی عنوان و بیان کرد: با تحقق و نهایی شدن این لایحه زمینه برای رشد و توسعه و پیشرفت منطقه مغان هموارتر خواهد شد.

۱۱۱۴۱۶۴

جلسه کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص بررسی لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری – صنعتی استان اردبیل

7 Comments (Open | Close)

7 Comments To "لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری در مغان به تصویب کمیسیون اقتصادی مجلس رسید"

#1 Comment By محرم بوداغی On 2015/09/27 @ 6:35 ب.ظ

به نوبه خود از پیگیری های جدی آقای برومند صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم.

#2 Comment By صبوری On 2015/09/27 @ 6:38 ب.ظ

ایجاد و یا الحاق مغان به منطقه آزاد تجاری حق مردم این خطه مرزی است. اگه نمایندگان اردبیل سنگ اندازی نکنند حتماً این لایحه به تصویب نهایی مجلس خواهد رسید.

#3 Comment By مردم On 2015/09/28 @ 8:54 ق.ظ

بنده هم تشکرمی کنم از اقای برومند خسته نباشی دلاور

#4 Comment By ا.عليزاده On 2015/09/29 @ 5:12 ق.ظ

انشالله که تلاشهای آقای برومند به نتیجه خواهد رسید.

#5 Comment By مغانی On 2015/09/29 @ 10:47 ق.ظ

انشاالله با پیگیریهای برومند حق به حقدار میرسه و مغان منطقه آزاد تجاری میشه اگه نمایندگان اردبیل سنگ اندازی نکنن

#6 Comment By رضا On 2015/10/01 @ 1:05 ب.ظ

بحث این که نمایندگان اردبیل با منطقه ازاد پارس اباد مخالفت می کنند صحت ندار دچون اگر به این قضیه از زاویه کارشناسی نگاه کنیم چنین چیزی مورد قبول عقل نیست ولی از زاویه کوچه وبازار نگاه کنیم مورد قبول است چون مسئولان ارشد ما از دست اشان کاری نمی اید وانتخابات هم فرا می رسد دست می زنند به پروژه ه عوام فریبی که می گویید اردبیل حق پارس اباد را می خورد واین حرف هارا در چندین انتخابات است ازسوی نماینگان جهت شوست شوی مشکات مردم را از گردن خود این حرف را تکرا رمی کنند ودر پایان ووباز هم تاکید می کنم این دلیل منطقی نیست .

#7 Comment By درویشی ع On 2015/12/17 @ 8:55 ب.ظ

فکر نکنم آزاد تجاری شدن منطقه مغان به این زودی جواب بدهد خودمان فریب ندهیم