امروز: جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : می 14th, 2014 5:49 | کد خبر : 4438 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

تصفیه خانه فاضلاب پارس آباد 56 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت آبفای استان اردبیل گفت: طرح تصفیه خانه فاضلاب شهری پارس آباد 56درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

untitled

به گزارش مغانه، عبدالحسین حسن زاده در بازدید از این طرح افزود: در حال حاضر اهم كارهاي انجام شده در تصفيه خانه فاضلاب سازه ورودی شامل لوله های ورودی ، آشغالگیری ، دانه گیر ، پارشال فلوم حوضهای هوادهی شامل خاکبرداری ، بسترسازی و اجرای 15 پانل از 18 پانل حوضهای هوادهی به همراه دیوار خاکبرداری ، بسترسازی و احداث حوضچه های تغلیظ لجن ،ساختمان اداری ، فنس کشی محوطه ، اجرای بای پس ، بسترسازی حوض های ته نشینی ،تهیه بخشی از تجهیزات الکترومکانیکال تا پایان فروردین ماه سال جاری بوده است .

وی در خصوص اعتبارات هزینه شده افزود : تا پایان فروردین ماه سال 93 برای طرح فاضلاب ( شبکه و تصفیه خانه ) بالغ بر 175 میلیارد ریال هزینه شده که 56 میلیارد آن برای تصفیه خانه و 119 میلیارد برای شبکه فاضلاب بوده و جهت تکمیل طرح تصفیه خانه فاضلاب 100میلیارد ریال و شبکه 40 میلیارد ریال مورد نیاز می باشد .

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل اظهار داشت : با بهره گیری از اوراق مشارکت برای اجرای احداث طرح فاضلاب پارس آباد که 29میلیارد ریال در سال 91 یک مصوب شده بود با وصول 23 میلیارد ریال آن در سال 92 صورت وضعیت های ارائه شده توسط پیمانکار تصفیه خانه پارس آباد در سال جاری پرداخت و پروژه بصورت فعال در حال اجرا می باشد .

مهندس حسن زاده درخصوص اعتبارات ملی تصویب شده اذعان داشت : درصورت تخصیص 30 میلیارد ریال اعتبارات مصوب شده امید وارم خط انتقال تا اوایل تیر ماه تکمیل ، تصفیه خانه و توسعه شبکه فاضلاب با شتاب بیشتر اجرا شود .

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل تأکید کرد : در صورت تحقق یافتن تبصره ( 3 ) با استفاده از ظرفیت مذکور مشکلات عمده شبکه آب و فاضلاب شهرها حل شدنی است و این امر زمانی محقق خواهد شد که شورای اسلامی شهر پارس آباد نسبت به مصوب و اجرایی نمودن آن همکاری لازم را داشته باشند .

اخبار مرتبط

نظرات