- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

تسهیلات ارزان قیمت برای زندانیان نیازمند پرداخت می شود

به گزارش مغانه، علی حبیب پور در جلسه بررسی نحوه استفاده از تسهیلات بانکی برای آزادی زندانیان واجد شرایط و کمک به خانواده های آنان که با حضور اعضای هیات مدیر و معتمد این انجمن برگزار شد، همچنین از برگزاری جشن گلریزان با هدف کمک به محکومان مالی و خانواده های زندانیان ساعت ۲۲یکشنبه در محل بازداشتگاه پارس آباد خبر داد و از خیرین منطقه خواست با حضور در این مراسم در آزادی زندانیان و رفع مشکلات و نیازهای خانواده های این قشر مشارکت کنند.
عضو معتمد، خزانه دار و دبیرکمیته اقتصادی انجمن حمایت زندانیان پارس آباد نیز خواستار تسریع در پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به زندانیان بی بضاعت و واجد شرایط با هدف رفع نیازهای ضروری زندگی،ازدواج،تهیه جهیزیه و از بابت رد مال به شاکیان، توسط بانک ها و موسسات مالی و اعتباری شد.
جلال پورمعصوم با اشاره به مصوبه شورای اجتماعی وزارت کشور و اهتمام ویژه فرماندار این شهرستان در زمینه اعطای تسهیلات ارزان قیمت به زندانیان نیازمند، گفت: رفع مشکلات زندانیان جرایم غیر عمد و کمک به خانواده های آنان، در حل بسیاری از مشکلات و معضلات جامعه و پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی بسیار موثر است.

علی حسن پور رئیس بانک صادرات شعبه بازار پارس آباد نیز در این جلسه نسبت به پرداخت تسهیلات بعد از هماهنگی با استان قول مساعد داد.

۲ Untitled-1