امروز: پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
زمان انتشار : آوریل 14th, 2014 11:13 | کد خبر : 3542 | چاپ این مطلب چاپ این مطلب

ترافیک تغییر مدیران در اردبیل سنگین شده است

با آغاز سال جدید تغییر مدیران در استان اردبیل به همراه فرمانداران سرعت بیشتری گرفته است. به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، براساس اعلام رسمی و دعوتنامه‌های ارسال شده، فردا ظهر قرار است رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل معارفه شود که در این مراسم که با حضور معاون وزیر برگزار می‌شود، از خدمات عادل […]

با آغاز سال جدید تغییر مدیران در استان اردبیل به همراه فرمانداران سرعت بیشتری گرفته است.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، براساس اعلام رسمی و دعوتنامه‌های ارسال شده، فردا ظهر قرار است رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل معارفه شود که در این مراسم که با حضور معاون وزیر برگزار می‌شود، از خدمات عادل عبدایمانی قدردانی شده و عدیل سروی به عنوان رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل فعالیت خود را آغاز می‌کند.
در روز چهارشنبه نیز با حضور خادم معاون وزیر ورزش و جوانان قرار است احد پازاج جای خود را به ایوب بهتاج یکی از نیروهای بومی و پیشکسوت ورزش بدهد تا به صورت رسمی تغییر و تحولات در این حوزه انجام شود.
اما در روزهای گذشته و به شکل عجیب رئیس دانشگاه محقق اردبیلی نیز تغییر پیدا کرد و گودرز صادقی جایگزین مسعود گنجی در دانشگاه محقق اردبیلی شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، خبرها از منابع موثق حاکی است که در روزهای آینده معارفه سه فرماندار باقی‌مانده گرمی، پارس‌آباد و بیله‌سوار انجام شده تا بعد از تکمیل این پرسه تغییر بخشداران نیز آغاز شود و در کنار آن تغییر مدیران استان اردبیل با اولویت دستگاه‌های مختلف همچون تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دانشگاه پیام نور و راه و شهرسازی استان اردبیل انجام شده و بقیه تغییرات مدیریتی نیز در روزهای آینده انجام می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات