- پایگاه خبری تحلیلی مغانه آنلاین - http://moghanehonline.ir -

تخصیص ۲۰میلیارد ریال برای تکمیل طرح توسعه فرودگاه پارس آبادمغان

به گزارش مغانه، حجت الاسلام حبیب برومند ، افزود: به لحاظ کمبود اعتبارات شرکت فرودگاه های کشور که سبب تعطیلی طرح تعریض و بهسازی باند فرودگاه این شهرستان شده، ما درخواست تخصیص ۲۰میلیارد ریال از محل اعتبارات حوادث غیر مترقبه را داشتیم که وزیر کشور نیز دستور اختصاص این رقم را به استاندار اردبیل ابلاغ کردند.
به گفته وی، تخصیص اعتبارات حوادث غیر مترقبه هر استان در اختیار استاندار می باشد که با این دستور وزیر کشور، استاندار اردبیل مکلف شده که از این محل برای تکمیل طرح نیمه تمام توسعه فرودگاه پارس آباد بودجه تخصیص دهد.
این گزارش حاکیست، پروازهای فرودگاه پارس آباد از اواخر فروردین ۹۲با هدف اجرای طرح بهسازی و افزایش طول و عرض باند و نیز ایجاد امکانات لازم برای نشست و برخاست هواپیماهای بدنه متوسط تعطیل است.
در آن زمان در جلسه ای با حضور وزیر راه و شهرسازی، مدیر کل فرودگاه های استان ، استاندار و مسوولان وقت شرکت فرودگاه های کشور در محل فرودگاه پارس آباد ، با دستور اکید “علی نیکزاد”، وزیر وقت راه و شهرسازی ، مقرر شد پروژه تعریض و تطویل باند فرودگاه این شهرستان به سرعت اجرا و ظرف دو ماه به سرانجام برسد.
فرودگاه پارس آباد مغان به عنوان قدیمی ترین فرودگاه استان اردبیل در سال ۱۳۵۲ تاسیس و در سال ۱۳۸۱ از شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان منفک و تحویل شرکت مادر تخصصی فرودگاه های کشور شد.

2 Comments (Open | Close)

2 Comments To "تخصیص ۲۰میلیارد ریال برای تکمیل طرح توسعه فرودگاه پارس آبادمغان"

#1 Comment By دلسوز مغان On 2015/04/22 @ 2:18 ب.ظ

تا این از فیلتر استانداری رد بشه وبیاد به فرودگاه پارس اباد تزریق شود خدا میداند چقدر طول خواهد کشید امیدوارم نظر مسولین استانی مثبت باشد و بیشتر از این به عقب ماندگی شهرستان پارس آباد فکرنکنند/////

#2 Comment By ناشناس On 2015/04/23 @ 12:58 ب.ظ

برومند تنها در مقابل کارشنکى نمایندگان اردبیل واستاندارى ………………………….